T
tyhmä kokki
Vieras
Kokeilen tehdä Lasagnea soijarouheesta ( tumma ) ja ekaa kertaa kokeilen soijarouhetta. Ohjeessa oli vaan että yksi osa rouhetta ja kaks osaa vettä , mutta paljonko laitan tota rouhetta 2dl?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:eikö siinä lue siinä paketin kyljessä että paljonko yhestä desistä kuivaa rouhetta tulee?
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Miksi laitat soijarouhetta yleensäkään?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Miksi laitat soijarouhetta yleensäkään?
Halusin vain kokeilla että miltäs sellanen oikein maistuu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oon laittanu n. 2dl. Eka oon kuumentanu ne vedessä mikrossa kanaliemen kanssa, jäähdyttänyt ja sitten vaan taikinan sekaan, hyvää tulee.
Varmaan tarkoitti mureketaikinaa... korppujauhoa, nestettä, kananmunaa, mausteita...juu nou?Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Taikinan sekaan?
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Miksi laitat soijarouhetta yleensäkään?
Halusin vain kokeilla että miltäs sellanen oikein maistuu.
Itse olen yrittänyt myös opetella sen käyttöä ja "tottua" sen makuun. Mulla syynä on se, etten halua tukea mokomaa tehotuotantoeläin-toimintaa.
Oletko tyhmä vai trollimitä tehotuotanto??