V
vieras
Vieras
mulla olis lohta neljä palaa pakkasessa,miten mä tekisin siitä ruokaa?en oo koskaan kalaa valmistanu kun en sitä itse voi syödä mut nyt vieraalle pitäis väsätä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos vieraat tulee huomenna niin vielä ehtii jäinen kala sulaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laita ne uunivuokaan. sekaan ruokakerma, valkopippuria, suolaa, tilliä ja sipulia. paista n tunti 200c. hyvää tulee.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laita ne uunivuokaan. sekaan ruokakerma, valkopippuria, suolaa, tilliä ja sipulia. paista n tunti 200c. hyvää tulee.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jooo:no kato ohje netistä!!! onhan sulla kone nenän edessä!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laita ne uunivuokaan. sekaan ruokakerma, valkopippuria, suolaa, tilliä ja sipulia. paista n tunti 200c. hyvää tulee.![]()
kauanko annan sen kalapalan sulaa? n.500g/pala.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laita ne uunivuokaan. sekaan ruokakerma, valkopippuria, suolaa, tilliä ja sipulia. paista n tunti 200c. hyvää tulee.![]()
Jokunen tunti. Kyllä sinä sen tiedät puristelemalla sitä kalaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laita ne uunivuokaan. sekaan ruokakerma, valkopippuria, suolaa, tilliä ja sipulia. paista n tunti 200c. hyvää tulee.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laita ne uunivuokaan. sekaan ruokakerma, valkopippuria, suolaa, tilliä ja sipulia. paista n tunti 200c. hyvää tulee.![]()
Niin kauan, että on sulanutUskomaton kysymys
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laita ne uunivuokaan. sekaan ruokakerma, valkopippuria, suolaa, tilliä ja sipulia. paista n tunti 200c. hyvää tulee.![]()
mä oon joskus kyl laittanu jäisenäki uuniin, mut ota nyt sulamaan ni kerkeää hyvin sulaa jos teet puolilta päivin, ei se haittaa vaik on kohmeinen ku uuniin nakkaat
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten sulla sattui olemaan kalaa pakkasessa, vaikka et voi sitä syödä?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten sulla sattui olemaan kalaa pakkasessa, vaikka et voi sitä syödä?
no ihan tarkoituksella ostettu tietty,niinku sanoin teen sen vieraalle ja miehelleni.ei kai kukaan osta ruokaa huvikseen pakkaseen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja zuku:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laita ne uunivuokaan. sekaan ruokakerma, valkopippuria, suolaa, tilliä ja sipulia. paista n tunti 200c. hyvää tulee.![]()
mä oon joskus kyl laittanu jäisenäki uuniin, mut ota nyt sulamaan ni kerkeää hyvin sulaa jos teet puolilta päivin, ei se haittaa vaik on kohmeinen ku uuniin nakkaat
ai kalan saa laittaa vähän kohmeisenakin uuniin?ahaa,okeikiitos paljon!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten sulla sattui olemaan kalaa pakkasessa, vaikka et voi sitä syödä?
no ihan tarkoituksella ostettu tietty,niinku sanoin teen sen vieraalle ja miehelleni.ei kai kukaan osta ruokaa huvikseen pakkaseen.
Kyllä niitäkin täältä löytyy, usko pois.