Miten mä tuon lohen laitan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kutku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kutku

Aktiivinen jäsen
01.01.2005
3 145
0
36
Alkaa olla ongelma jo, kun ennen oon sentään saanut siedettävän makusta tuosta kalasta, mutta nykysin mä en osaa enää yhtään sitä laittaa... :headwall: Oon laittanu uunissa kerman kanssa ja ilman, ja jotenkin mausteet ei osu kohdalleen. Mulla olis sitä kalaa tuolla 3,5kg :o Onhan tuo mies ja lapset aina syöny, nuorin vaan inhoaa vähän kalaa... Mutta omasta mielestä se vaan maistuu aina niin pahalta ja toisen maustama on hyvää... :headwall:

Siksi on noin paljon kun viime viikonlopulle ostettiin kalaa, ku olis ollu paljon syöjiä, mut ne yhtäkkiä pilaantuki, vaikka oli päiväystä jäljellä. Ja ei saatu kaupasta takuuseen ennen keskiviikkoa tuota Norjan lohta ja se kauppias sit reiluna pisti vähän extraa... :whistle:

Mitäs jos pyörittelisit lohifileet kananmuna-korppujauho-mauste -seoksessa ja paistaisit pannulla pinnaltaan rapsakoiksi. Siihen lisukkeeksi pottumuusi ja vähän salaattia.

Ehkä mä sit laitan liikaa maustetta... tai jotenkin väärin... suolaa oon käyttäny, tilliä, kalamaustetta ja sitruunapippuria.

Sen luulis olevan helppoa, mut ei se oo. Tai sehän siinä on, ku muut kyllä tykkää tai ovat ainaki syöneet. Ehkä mulla on vaan jotenkin ruokahalu omiin keitoksiin menny täysin :headwall: Sit jos mies tekee niin kyllä onkin hyvää. :/

Yhteistyössä