ruoanlaitto juhliin jännittää, pitäiskö vaan ostaa kaupasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avuton kokki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

avuton kokki

Vieras
äh en ole koskaan tarjonnut vieraille muuta kuin kaupasta ostettua pullaa, piirasta jne juhlissa

olen surkea kokki, en osaa tehdä ruokaa, herkkuja. nyt kun ajattelin että jos kerrankin yritän niin en saa mitään aikaiseksi kun jännitän ihan kauheesti et jos ne ei onnistukkaan tai sit kaikki vaan nauraa mun taidonnäytteille. paineita lisää se että ne jotka tulee vieraiksi on ite tosi hyviä tekee ruokaa eikä kukaan edes odota et mä tekisin mitään itse. mulle on sanottukkin et osta sä vaan kaupasta.

en tiedä pitäisikö sitten ostaa vaan kaupasta ja luovuttaa kun jo tällainen stressi vaikken ole edes aloittanut mitään. saan vaan juosta vessassa kun oon iha paniikis.

Ei täytekakku ole vaikea tehdä.ä paukuta uunin luukkua kun kakku on uunissa,tee taikina huoneen lämpöisistä aineksista.
Väliin nui vauvojen soseet on tosi hyviä,varsinkin mango,ei tule niin kamalan makeaa. Kermavaahtoon ei tarvitse laittaa sokeria,hiukan vanilja sokeria vaan. Päälle esim. viinirypäleitä,kiiviä ja säilykehedelmiä esim. mandariineja. Stressi pois :).

Yhteistyössä