Alkoipas aamu kivasti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suruhuntu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suruhuntu

Vieras
Aamulla lapset tuli herättämään ja mies jäi nukkumaan. Heräsi vähän ajan päästä kun töihin on menossa. Ekana rupesi kyselemään, että toinko jo puhtaat pyykit kuivausrummusta ja kun vastasin myöhtävästi, niin ihmetteli missä ne on. No kaapissa tiestysti. Meni kaivelemaan paitaa ja kun veti sen päälleen, niin rupesi tiuskimaan, että taas on v*tun paita kutistunut. Totesin vaan, et en sit täst´edes hänen vaatteitaan kuivausrummussa kuivaa. ÄSken joi tuossa aamukahvia ja mietin kauppalistaa kun menen lasten kanssa päivällä kauppaan. Mies kun tulee vasta 7 aikaan kotiin. Kysyin mieheltä, että mitä haluaa kaupasta. Älä nyt häiritse, minua ei saa aamuisin häiritä. Oli miehen vastaus. On tottunut siihen, että aamuisin saa yksinään herätä kun minä ja lapset lähdetään jo ajoissa. Viikonloppuisin ei tuota vikaa ole, että muka häiritsisimme. Mitään ei saanut kysellä koko aamuna. Ei saanut halata, ei suukottaa. Tulipa kiva olo. Äsken tuolta ovelta lähtiessään kuikkasi heippa ja puspus. En jaksanut edes vastata. No kohta lähdetään kauppaan ja turha sitten miehen valittaa jos ei ole sitä ruokaa illalla mitä haluaisi. En taida oluttakaan ostaa kummallekaan kun lasten kanssa kotosalla ollaan.

No, kaikki ei oo aamuihmisiä, älä ota henkilökohtaisesti ;) Mä oon ihan samanlainen murjottava mörökölli aamun ekat tunnit, jos en ole saanut herätä itsekseen vaan kello on herättänyt. On niin tokkurassa ettei osaa edes ajatella, sati sanoa sievästi.

Muistathan mennä ajoissa sinne kauppaan, ne ei taida kovin pitkään tänään auki olla?

Hyvää juhannusta :hug:

:hug: No ei se varmasti mukavaa ole, mutta ikävä kyllä syyllistyn itekki aamu mökötykseen... :ashamed: On ne tietyt rutiinit ja jutut mitkä on tottunu toteuttaa hiljaisuudessa ja mulla menee hommat heti sekasin kun isäntä onkin kotona/hereillä..
Ja ei, viikonloppusin toisen läsnäolo ei häiritse millään tapaa kun sen tietää et sillon se siinä on..Ihan kiero juttu..

Mut kyllä se siitä.. :)

No saa nähä tuleeko tässä sit hitto joka-aamuinen "mökötys" miehen puolelta kun ollaan lasten kanssa kohta kolme viikkoa kotona ja miehellä ei lomaa ole. On se sitten kivaa kun ei edes oman miehen kanssa voi aamuisin jutella mistään. Herätään lasten kanssa lomallakin 7 aikaa, mies menee 9:ään töihin ja tulee 18-19 aikaan riippuen päivästä, ni vasta sitten kun illalla kotiutuu, ni saa jutella. Lapsetkin menee nukkumaan 20-20.30 ja ovat välillä jo iltapalalla kun isä tulee kotiin, niin onhan se tosiaan kivaa lapsillakin kun ei saa aamuisin isää häiritä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No, kaikki ei oo aamuihmisiä, älä ota henkilökohtaisesti ;) Mä oon ihan samanlainen murjottava mörökölli aamun ekat tunnit, jos en ole saanut herätä itsekseen vaan kello on herättänyt. On niin tokkurassa ettei osaa edes ajatella, sati sanoa sievästi.

Muistathan mennä ajoissa sinne kauppaan, ne ei taida kovin pitkään tänään auki olla?

Hyvää juhannusta :hug:

12 asti on auki ja kohta lähdetään.

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
^Tuskin tulee, jotkut aamut vaan on hankalampia kuin toiset.. :) :hug:

No toivottavasti ei tule. Tai rupeaa illat olemaan mun osalta hankalia. Koko aamun ilman miestä juttuseurana ja lasten kanssa kaiket päivät, ni illalla niin väsynyt, jotta pian minua ei saa silloin häiritä!

Yhteistyössä