Jännittää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerttu-Kyllikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kerttu-Kyllikki

Vieras
Ollaan siis miehen kanssa eroomassa. Se on reissuhommissa, ja tänään tulossa taas pitkästä aikaa kotiin. Asutaan vielä tämä kuu yhdessä.

Nyt oon iha stressissä, et mitenkä menee taas tää viikko, jonka on kotona. On nimittäin aika kova narisemaan kaikesta, etenkin lapsen hoidosta ja raha-asioista. Ja mä en jaksais kuunnella...
Vituttaa ihan sikana, kun olis kiva ostaa kaupasta rauhassa ruokaa, ilman toisen narinaa, että kuka tänki maksaa, ja että kaikki rahat menee... Sillä mitkään rahat mee, mä maksan yleensä kaikki meijän ostokset + tytön kulut, vaatteet ja sillee.
Sovittiin, että kun mä maksoin KOKO marraskuun safkat, niin se maksaa sitte joulukuun. Mutta kas vaan, herra inisee JOKAISEN kauppareissun jälkeen, että liikaa meni rahaa, puoliksi pitää maksaa. :headwall:
Ja mulla on tulot noin puolet siitä, mitä sillä, tasa-arvoisesti kuitenki osallistun kaikkiin kodin menoihin. Huoh.

Kiitos ja hei.

Ei olla joulua yhessä, juurikin siitä syystä, että siitä ei mitään tulis, paitsi pahaa mieltä kaikille. Mies lähtee töihin, ja on siellä uuden vuoden yli. (On siis laivassa töissä... )
Ihan hyvin ja sovussa on tässä eropäätöksen jälkeinen aika menny, rassaa vaan, ku tuntuu, että mun pitäs kaikki maksaa, tai muuten narina on loputonta.

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Oisko parempi et sä ostat sun ja lapsen ruoat ja hän hoitaa omat ostoksensa? Vaikka olettekin sopineet että hän tämän kuun maksaa.

Niinno, olis kai, se vaan on niin EPÄREILUA! :kieh:
Noh, elämä on.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä