Runsaskarvainen nainen

  • Viestiketjun aloittaja Olenko ainut?
  • Ensimmäinen viesti
Olenko ainut?
Olen 31-vuotias nainen. Pienoinen ongelmani on poikkeuksellisen runsas karvoitus. Rehottavimmillaan se on nimenomaan häpykarvoituksen alueella, jossa karvoitus leviää pitkälle reisiin ja se varsinainen kolmiokin on pinta-alaltaan ainakin kaksikymmentä senttinen. Ja luoja paratkoon, kuinka tuuhea se on. Myöskin sääriin on siunaantunut varsin miehekkäältä näyttävä kasvusto.

En ole pahemmin puhunut asiasta muiden naisten kanssa, enkä juurikaan ole ollut tilaisuudessa nähdä vaikkapa saunassa, onko kellään muulla tämänkaltaista runsautta vartalossaan.

Siispä olisikin mielenkiintoista lukea, löytyykö kanssasisarista vastaavanlaista runsaskarvaisuutta ja jos löytyy, niin millaista/kuinka laaja-alaista se on.

Asiallisista vastauksista kiitokset jo etukäteen :)
 
Tyytyväinen
Vaimollani on kuvauksesi mukainen karvoitus ja hyvin on pärjännyt. Eipä ole turhaan tressannut, joutuu vain usein ajelemaan itsensä esim. kesällä kesäkuntoon. Minua ei runsas karvoitus häiritse päinvastoin ;-), jokin siinä pistää aina ""värähtämään"". Rannoillakin on kiva katsella jos naisella on runsas karvoitus. Mielestäni aika sexyä.
Ei muuta kuin antaa talven tulla ja poslarit jäätyköön!! :)
 
Nainen 30+
Itsekin olen runsaskarvainen nainen, sillä geenit sekä isän että äidin puolelta ovat sellaiset.

Itse olen sitkeästi vahalla poistattanut karvoja sääristä, reisistä, bikinialueelta ja kainaloista. Tosin itse poistaminen vaatii pienoisia akrobaatin taitoja ja se on kurjaa, kun karvojen pitää antaa kasvaa takaisin reilun viikon, ennenkuin vahakäsittelyä voi uusia (ei poista kuin vasta yli puolen sentin mittaisia karvoja).

Tällä hetkellä säästän rahaa siihen, että kävisin laserhoidossa poistattamassa karvat pysyvästi, koska olen lopen väsynyt karvaisuuteeni. Ainoastaan hinta on huimaavan korkea. Muiden karvaisuus ei häiritse itseäni, mutta omalla kohdalla se tuntuu kurjalta, koska haluan, että mies voi hyväillä minun SILEITÄ sääriäni eikä sänkisiä kinttujani. Myös suuseksi tuntuu kivemmalta posliinina, kun ei tarvitse miehen syljeskellä karvoja suusta jatkuvasti.
 
n39
Runsaan karvoitukseni kanssa olen oppinut elämään..alle kaksikymppisestä lähtien olen poistanut karvoja sääristäni, tai oikeastaan koko jaloista, alhaalta ylös asti. Minullakin kyllä karvakolmioni alkaa rehottamaan alta aikayksikön jos en sitä trimmaa ;) Huomasin varsinkin raskaana ollessani, että karvankasvu oikein innostui..nähtävästi hormonitoimintaan tuli vielä enemmän testosteronia.
Tämä liikakarvaisuus kyllä kulkee suvussa, meilläkin tämä tulee äitini puolelta ja myös pikkusiskonikin on karvainen, vaikka hän on vaaleampi kuin minä.
Mutta olen myös miettinyt sitä, että jos elimistössäni on ns. mieshormonia enemmän kuin naishormonia niin se voisi kyllä selittää sen miksi olen nuoresta lähtien ollut erittäin kiinnostunut seksistä...nautin siitä todella paljon..ja usein suorastaan panettaa ihan päivittäin. ;D Joten tämä runsas karvoitukseni ei kyllä hirveästi minua (ainakaan enää!) haittaa..niistä pääsee kuitenkin vahalla eroon useiksi viikoiksi kerrallaan...
 
Yks nainen 30+
Kiva kuulla, että kohtalosiskoja löytyy. Omalta osaltanikin joskus mietityttänyt, että koska hormonit ohjaavat karvaisuutta kuten myös sukupuoliaktiivisuutta, niin voisiko siinä olla jotain yhteneväisyyttä. Karvat rehottavat, mutta toisaalta seksielämäkin on ihanan kiihkeää. Ainakin tuo ajatusmalli suo kovasti lohtua, kun kaiken pitäisi olla niin posliinia nykypäivänä. Karvaton kanssasisar selviää paljon helpommalla.
 
Mr. Natural
Runsaskarvaiset naiset on kiihottavia.
On ihana nuolla kunnon tuheroa. ON todella mehukas näky takaapäin kun karvoitus jatkuu pyllyvakoon asti.
Ei mitään karvanpoistoja!
 
hairy
Olen lukenut tuota ketjua ja on helpottanut, kun muillakin on tämä 'ongelma'. Ja miesten kommentit ovat olleet ... hmmm..kannustavia =) Itselläni on karvakolmio, jota on pakko rajailla välillä ettei ihan villiinny. Olen luullut ettei sellaisesta kukaan tykkää ja vähän sitä hävennytkin. Vain yksi mies on sanonut kauan sitten, että on ihanaa, kun naisella on kunnon tussu! Muutenkin mulla on karvastoa siellä sun täällä, jos en karsi sitä. Mutta on kyllä halujakin! Jos vielä niitä johonkuhun saisi totettaa...
 
Nohnoh
Minulla ei ole juuri karvan karvaa kuin päässä ja kyllä seksi silti sujuu. Koskaan en ole poistanut, mutta voisi kuvitella, että karvaisilla naisilla on paljon mieshormoonia ja sehän on se seksihalujen lääke, jota annetaan jopa pillereina kun ei muuten maistu. Ole vaan tyytyväinen, jos karvoitus ei leviä vatsalle. Silloin se on tutkimuksen paikka.
 
Miisa
Olipa huojentavia kommentteja puolin ja toisin.Itse inhoan kun on tuuhea häpykarvoitus ja muutenkin nopea karvankasvu.Kaikki on poistettava vahan avulla koska höyläys kiihdyttää ja aiheuttaa paksumman kasvuston.Olen myös erittäin aktiivinen seksin suhteen ja kiihotun helposti,selvisi nyt vihdoin syy kun luin muiden kommentteja.Pelottaa vaan tulla raskaaksi jos ja kun karvat lisääntyy.Pelottaa kokeeko mies minut vastenmielisenä ja epänaisellisena tämän vuoksi.Jos saisin valita,en haluaisi tällaista karvankasvua vaan mitä vähemmän sen parempi.
 
Mies
Minä henk.koht, en pidä posliinista yhtään, se ei ole pätkääkään kiiihottava minun mielestäni. Tuntuu vaan olevan jonkinlainen muoti-ilmiö nykyään.
Jos karvankasvu on liian voimakasta, niin pitänee vaan tyytyä siihen ja koittaa jaksaa siistiä. Minun mielestäni naisella pitää olla tussu. Sellainen siististi rajattu tiheäkasvuinen häpykarvoitus on kiihottavin.
 
Johannes
No täytyy kertoa oman mielipiteeni tästä karvoituksesta, olin keskisuomessa koulutuksessa ja yxi nainen mieltyi minuun ja päädyttiin hänen kotiinsa ja siitä seurasi toistemme hyvänä pitely. Hän sanoi minulle että häntä hävettää koska hän on niin karvainen, jolloin minä sanoin että minua kiihottaa että sinä olet karvainen, hän ei uskonut todeksi että oli niin,mutta seuraavana päivänä pidimme vielä toistemme hyvänä ja hän hyväksyi sen jälkeen itsensä niin kuin hän oli, mutta oli todella nainen varsinaisessa merkityksessä ja hän myöskin nautti minusra mikä on minulle hyvin tärkeätä.
 
engel48
Itsekin olen runsaskarvainen nainen, sillä geenit sekä isän että äidin puolelta ovat sellaiset.

Itse olen sitkeästi vahalla poistattanut karvoja sääristä, reisistä, bikinialueelta ja kainaloista. Tosin itse poistaminen vaatii pienoisia akrobaatin taitoja ja se on kurjaa, kun karvojen pitää antaa kasvaa takaisin reilun viikon, ennenkuin vahakäsittelyä voi uusia (ei poista kuin vasta yli puolen sentin mittaisia karvoja).

Tällä hetkellä säästän rahaa siihen, että kävisin laserhoidossa poistattamassa karvat pysyvästi, koska olen lopen väsynyt karvaisuuteeni. Ainoastaan hinta on huimaavan korkea. Muiden karvaisuus ei häiritse itseäni, mutta omalla kohdalla se tuntuu kurjalta, koska haluan, että mies voi hyväillä minun SILEITÄ sääriäni eikä sänkisiä kinttujani. Myös suuseksi tuntuu kivemmalta posliinina, kun ei tarvitse miehen syljeskellä karvoja suusta jatkuvasti.
Älä ihmeessä karvoja leikkaa. Mikään ei ole niin seksikäs , kuin karvainen nainen.
Posliinipillu suorastaan järkyttää Suomi-poikaa
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä