runosmäki lipunkantajankatu KOVA PAMAUS?

  • Viestiketjun aloittaja boho
  • Ensimmäinen viesti
boho
oltiin äsken ulkona mutta lähdettiin kiireen vilkkaa sisälle kun kuului ihan HELVETIN kova pamaus, kirkasta valoa näkyi ja pamaus sai korvat lukkoon. Onko joku mahdollisesti kuullut saman? pelottaa :(
 
En mä niistä kämpistäkään tiiä. Sellasia vieriviereen rakennettuja betonihelvettejä ne talot. Ja tosiaan porukka on aika... :x
Kyllä ne sisältä on ihan kivoja. Olen käynyt useammassa asunnossa (ainakin 10) ja tykkäsin kaikista. Yksiöissä varsinkin oli kivana ratkaisuna erillinen makuuhuone joko oikeasti huoneena tai sitten liukuovellisena alkovina.

Mutta faktahan se on, että jos edullisia kaupungin vuokra-asuntoja löydään samaan nippuun useampi sata, ei lopputulos voi olla kovinkaan hyvä.
 
kmdmg
No ylläri, RUNOSMÄESSÄ. Olis loogisempaa kirjottaa tänne sit kun on rauhallinen ilta.' Omg, tääl runosmäes ei oo kuulun pamauksia, ei oo ollu tappoja, tappeluita, hulluja ym.ym., mikä vialla?!'
 
boho
hätäkeskukseen soitettu jo ensimmäisen jälkeen, monotonisella ja väsyneellä äänellä siellä joku jotakin sössötti, en tiedä onko poliisit käynyt kiertämässä ja kun tarkkaa asuntoa tai paikkaa ei ole tiedossa edes. se vaan tiedetään että jossakin tässä ihan lähellä se tapahtuu. pitäisikö kuitenkin soittaa uudestaan, tämähän on joka tapauksessa kotirauhan häirintää. enkä oikeasti uskalla nukkua.
 
boho
jep, siis sisäl ei varmaan miltää noteerauksen arvoselta kuulostanukkaa, mut ku tos pihalla oltiin (etittiin mun kadonnutta kissaa) ni yhtäkkii PAM niin et korvat meni lukkoon ja kirkas valo välähti, paniikissa kotiin vaan. helevetti!
 

Yhteistyössä