\
Täysin samaa mieltä!!! Olen aina tykännyt hennesin vaatteista, mutta nyt, kun etsin 86cm, siihen loppuivat ihanat vaatteet, hennesistä ja muista kaupoista. Miksi ihmeessä 1.5v pojan pitää näyttää teiniltä/ala-aste ikäiseltä. Haluan että poikani saa näyttää lapselta. Nyt vaatteita saa tosissaan etsiä, jos haluaa lapsen näköistä. Tytöille kyllä on valikoimaan, muttei pojille. en halua liekkipaitoja, merirosvoja,pääkalloja yms. EN TODELLAKAAN! Voi, kun osais itse tehdä!!!! Hellusia kuvia ja kivoja värejä poikien vaatteisiin, kiitos!!!!! =)
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2006 klo 15:44 Arjensankari kirjoitti:\Tuohon HM:n poikien vaate valikoimaan.......niin vauvoille löytyy kivoja vaatteita.Mutta jo 86cm vaatteet löytyvät "isojen" puolelta, että kaikki örkit jne. ilmestyvät paitoihin. Miksei isommillekin ole vielä samoja kuoseja, kuin vauvoille? Iänikuinen tummansininen kyllästyttää sekä niitä nalleja ja eläimiä minäkin kaipailen 1½v. pojan vaatteisiin.Alkuperäinen kirjoittaja 01.01.2006 klo 22:26 Minä vaan kirjoitti:Minäkään en kyllä pidä näistä lieska, pääkallo, Spiderman -jutuista pienillä pojilla. Alesta kävin kattelee perustrikoopaitoja ja niitä kivoja ei kyllä löytynyt mistään. Tai siis meidän kaupungista kun puuttuvat nämä H&M ja Kappahl, joiden valikoimista saattaisi niitä kivoja vaatteita löytääkin.
Täysin samaa mieltä!!! Olen aina tykännyt hennesin vaatteista, mutta nyt, kun etsin 86cm, siihen loppuivat ihanat vaatteet, hennesistä ja muista kaupoista. Miksi ihmeessä 1.5v pojan pitää näyttää teiniltä/ala-aste ikäiseltä. Haluan että poikani saa näyttää lapselta. Nyt vaatteita saa tosissaan etsiä, jos haluaa lapsen näköistä. Tytöille kyllä on valikoimaan, muttei pojille. en halua liekkipaitoja, merirosvoja,pääkalloja yms. EN TODELLAKAAN! Voi, kun osais itse tehdä!!!! Hellusia kuvia ja kivoja värejä poikien vaatteisiin, kiitos!!!!! =)