rullaatko wc-paperista aina sen päällimmäisen osan pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rullailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rullailija

Vieras
ennen kun pyyhit? mä en tykkää ajatuksesta pyyhkiä intimialueitani paperilla, johon mahdollisesti joku muu on koskenut tai on koskenut esim. seinään. rullaan aina 3-4 kerrosta pois ensin ja otan vasta sitten sen paperin millä pyyhin.

Mä olen pitäny itteäni vähän hulluna ja bakteerikammoisena, mutta en todellakaan rullaa wc-paperista yhtään kerrosta pois. Sehän olis ihan järjetöntä haaskausta, jos se paperi ei saa seinäänkään koskea, niin joka helvetin kusi/paskareissulla pitäis repiä paperia turhaan pönttöön.

Eli en rullaa mitään osia pois, ihan otan paketista suoraa ja pyyhin paikkani.

Aloittaja ei muuten varmaan voi käyttää esim. pikkuhousunsuojia tai siteitä, niihinhän on voinu kans joku tehtaalla koskea. ;)

Kun aloitan uuden rullan niin otan pois päällimäisen kerroksen tuosta syystä, mutta sen jälkeen ei haittaa vaikka osuu seinään, mun seinä on puhdas. Kylässä otan aina rullasta kerroksen pois, enhän voi olla varma sen puhtaudesta...

siis pyyhittekö te julkisissa vessoissakin siihen paperiin, mihin joku on teitä ennen koskenut pimppisillä käsillään??? ja työnnätte sen paperin vielä omaan toosaanne?

Jopas! Aina oppii uutta :D Juu en rullaa mutta on kyllä käynyt mielessä etten tykkää jos joku on paskanäpeillään koskenut siihen päällimmäiseen. Mut se o helposti hoidettu, kääntää paprun toistepäin niin ei tarvi rullata hukkaan :)

[QUOTE="alkup.";29352839]siis pyyhittekö te julkisissa vessoissakin siihen paperiin, mihin joku on teitä ennen koskenut pimppisillä käsillään??? ja työnnätte sen paperin vielä omaan toosaanne?[/QUOTE]

Samaa mietin... :x Julkisissa mä otan paperia pois enemmän kuin kylässä, ainakin pari kerrosta paperia.

[QUOTE="alkup.";29352839]siis pyyhittekö te julkisissa vessoissakin siihen paperiin, mihin joku on teitä ennen koskenut pimppisillä käsillään??? ja työnnätte sen paperin vielä omaan toosaanne?[/QUOTE]

Siis millä ihmeen pimppisillä käsillään?! Tämän täytyy olla provo... Ne paperit on yleensä sellaisessa pömpelissä, joten niihin harvemmin on kukaan päässyt käpelöimään kukaan. Mutta nytpä tiedän tämänkin, että on aloittajan kaltaisia tyyppejä jotka SOTKEE ne normaalit paskapaperit niillä pimppisillä käsillään kun kuorivat paperikerroksia pois!!!

Ja kaikki mun tutut ym. kyläpaikat on tähän asti olleet kyllä niin siistejä, et ei oo tarvinnu paperikerroksia poistella, vaan on ihan rauhallisin mielin saanu pyyhkiä alaosastonsa.

No mä pyyhin omaa toosaani sillä wc-paperilla, eli ei mun kädet ole missään vaiheessa "pimppisiä".
Voi elämän kevät.

[QUOTE="itku";29352858]No mä pyyhin omaa toosaani sillä wc-paperilla, eli ei mun kädet ole missään vaiheessa "pimppisiä".
Voi elämän kevät.[/QUOTE]

tolla logiikalla sun ei tartte myöskään pestä käsiä vessareissun jälkeen kun sä pyyhit vaan paperilla?

[QUOTE="alkup.";29352880]tolla logiikalla sun ei tartte myöskään pestä käsiä vessareissun jälkeen kun sä pyyhit vaan paperilla?[/QUOTE]

Sulla ei ole ihan kaikki muumit kotona.

[QUOTE="alkup.";29352880]tolla logiikalla sun ei tartte myöskään pestä käsiä vessareissun jälkeen kun sä pyyhit vaan paperilla?[/QUOTE]

kyllä pesen kädet. Siltikään en sormillani toosaani pyyhi.

Missä vaiheessa siun kädet menee pimppiin ennenkun pyyhit? En mä vaan tunge sinne sormiani vaan teen asiat ja otan paperia jolla pyyhin. Lopuksi käsipesut.

Mä en käsitä tätä, meinaatko että kun otat paperia, pyyhit, ja sitten sen jälkeen niillä pimppisillä käsilläs lähmit sitä rullaa siinä? Koska miten sä voit muuten tollasta edes saada aikaan.

Yhteistyössä