T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä:no joo et kai ookkaa mutta miksi olet ilkeä ihmisille
Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä:no joo et kai ookkaa mutta miksi olet ilkeä ihmisille
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä:no joo et kai ookkaa mutta miksi olet ilkeä ihmisille
Kuka puhuu?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä:no joo et kai ookkaa mutta miksi olet ilkeä ihmisille
Koska se on ns. "uskovainen"... Saa siis tehdä ja sanoa mitä vaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä:no joo et kai ookkaa mutta miksi olet ilkeä ihmisille
Koska se on ns. "uskovainen"... Saa siis tehdä ja sanoa mitä vaan...
Ja ilmeisesti koska olen uskovainen, niin myös musta saa sanoa ihan mitä vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä:no joo et kai ookkaa mutta miksi olet ilkeä ihmisille
Kuka puhuu?
"tietäjä".
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Juu, aika hyvä tollasen alotuksen jälkeen sanoa sua kiusaajaksi!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä:rukoilijasirkka. annatko minulle anteeksi?
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Juu, aika hyvä tollasen alotuksen jälkeen sanoa sua kiusaajaksi!![]()
Koomisinta näissä aloituksissa on nimenomaan se, että pata kattilaa soimaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Juu, aika hyvä tollasen alotuksen jälkeen sanoa sua kiusaajaksi!![]()
Koomisinta näissä aloituksissa on nimenomaan se, että pata kattilaa soimaa![]()
eikun se ett nimimerkki tietàjà tai otsikko OLEN VARMA. heh
Alkuperäinen kirjoittaja nap:jaaha seuraava vuorossa.....
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Eiks mua kiusata tänään lainkaan. Eilen jäi kesken.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:*tökkii Lunista lapiolla silmään*