Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:*tökkii Lunista lapiolla silmään*
Aijai, et yhtään julma ole ainakaan.![]()
Sä kerjäsit tätä. B)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:*tökkii Lunista lapiolla silmään*
Aijai, et yhtään julma ole ainakaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä:ihan oikeasti haluan pyytää rukoilijasirkalta anteeksi
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen idiootti:tylsyyksissäni kai. ääliö olen, tiedän.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen idiootti:ensimmäinen kerta oli. olen oikeasti pahoillani
myönnän että olen ääliö luuseri, jolla ei ole elämää. ehkä olen kateellinen sinulle kun vaikutat jotenkin niin onnelliselta ihmiseltä. noloa myöntää
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Empäs oo. :/
Tai no, kerro nyt tarkemmin ku kerta alotit.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Empäs oo. :/
Eihän sitä koskaan tiedä, mitä itsestään palstalla paljastuu :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Empäs oo. :/
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Empäs oo. :/
Joo, täällä oppii hirveästi itsestään, lapsistaan, miehestään, elämästään ylipäätään :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Empäs oo. :/
Joo, täällä oppii hirveästi itsestään, lapsistaan, miehestään, elämästään ylipäätään :xmas:
juu mä opin myös pari päivää sitten uutta itsestäni![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Empäs oo. :/
juu mä opin myös pari päivää sitten uutta itsestäni![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:juu mä opin myös pari päivää sitten uutta itsestäni![]()