J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:On ne siniset, mutta olen kyllä vähän vääntänyt tosta sinistä isommalle.
Ja voisko modet nyt tulla kattomaan alotinko tän itte? :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Mode harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:On ne siniset, mutta olen kyllä vähän vääntänyt tosta sinistä isommalle.
et oo mitenkää pystyny vastaamaan noi kirjautuneena ku oot harmaana ekaks,ja joo plääh - huh..
Alkuperäinen kirjoittaja Mode harmaana:et oo mitenkää pystyny vastaamaan noi kirjautuneena ku oot harmaana ekaks,ja joo plääh - huh..
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Mode harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:On ne siniset, mutta olen kyllä vähän vääntänyt tosta sinistä isommalle.
et oo mitenkää pystyny vastaamaan noi kirjautuneena ku oot harmaana ekaks,ja joo plääh - huh..
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Mode harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:On ne siniset, mutta olen kyllä vähän vääntänyt tosta sinistä isommalle.
![]()
![]()
![]()
Hei Jätkä, mitä jos vaan nyt tarkistaisit asian? Vai levitteleekö modetkin musta sellasta, mikä ei pidä paikkaansa?
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Hei, kait tää nyt olis jo lähtenyt. Siis ihanko otit Saarioiset noista mun nauruistani, ja miten ihmeessä sinä saat väännettyä levittelyä tuosta? :/