rukoilijasirkasta

  • Viestiketjun aloittaja mie vain
  • Ensimmäinen viesti
mie vain
Mun mielestä se vaikuttaa ihanalta ja mukavlta ihmiseltä. Tosi symppis on :)
Ja tosi ymmärtäväinen ollu monessa ketjussa ja auttanu, muun muassa mua. Ja täällä on tosi tosi monta, jotka ei yhtä ymmärtäväisiä oo, vaan suoraan heittelee peetä niskaan.
EN halua alottaa mitää riita ketjua, kirjotan tän vaan siksi, että en ymmärrä niitä jotka on alottanu sirkasta haukkumis ketjuja :O Ootte varmaan kateellisia kun sirkka on nättiki =)
Kaikkee hyvää sulle :) <3
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Etkö sä sirkka koskaan kyllästy tekemään itsestäs näitä alotuksia?
niin tai sirkan mies..
En mä tee näitä, enkä mun mies. Miksi mä tekisin, kun tiedän, että heti ku tällänen ilmestyy, niin nää tälläset syytökset siitä, että alotan näitä itte on jo ekalla sivulla. Eli miksi siis olisin niin tyhmä, että aina vaan tekisin tämmösiä alotuksia? :)

ap:lle, kiitti, kiva, jos oon osannut olla jollekkin kivakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja joopas:
Alkuperäinen kirjoittaja Joopa joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mä ainakin tykkään Rukoilijasirkasta. =)
Mä en. :) Harvinaisen ärsyttävä ihminen. =)
Niin tosiaan on!
No se on teidän mielipide ja mulla on omani. Mun ei tarvitte muuten nuoleskella kenenkään persettä, aivan vain tiedoksi näille joillekin näsäviisaille. :p
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja joopas:
Alkuperäinen kirjoittaja Joopa joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mä ainakin tykkään Rukoilijasirkasta. =)
Mä en. :) Harvinaisen ärsyttävä ihminen. =)
Niin tosiaan on!
Ja miten? Sanokaa esimerkkiä? Ja minä AP, en ole sirkka, Ikäväkyllä? :)
haluaisin kyllä olla itsekin yhtä nätti ja noin kiva =) Ja mitä olen ymmärtänyt niin on aika taiteellinenkin? Toisin ku minä :( Eli en ole sirkka vaikka ap olenkin. Ne kateelliset taas asialla. Kenestäkäänhän ei saisi tehdä näitä aloituksia? Eihän? Paitsi teistä itsestänne.. Ja kyllähän kirjotustyylistäkin huomaa kuka on kuka.. Tai kuka ei ole kuka ;) Ja sirkka, olet tosiaan ollu kiva ja auttanu monessakin asiassa <3
 
mäki
Mä tykkään sirkasta myös :) Hauskoja, hassuja ja kivoja juttuja. Joskus olen nähnyt huonoina päivinä jotain vähän tylsiäkin vastauksia, mut oon unohtanut ne =) Tai päättänyt unohtaa. Kun on kuitenkin suurimmaksi osaksi niin mukava tyyppi!

Missä päin asustelet Rs? :)
 
Joopa joo
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja joopas:
Alkuperäinen kirjoittaja Joopa joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mä ainakin tykkään Rukoilijasirkasta. =)
Mä en. :) Harvinaisen ärsyttävä ihminen. =)
Niin tosiaan on!
Ja miten? Sanokaa esimerkkiä? Ja minä AP, en ole sirkka, Ikäväkyllä? :)
haluaisin kyllä olla itsekin yhtä nätti ja noin kiva =) Ja mitä olen ymmärtänyt niin on aika taiteellinenkin? Toisin ku minä :( Eli en ole sirkka vaikka ap olenkin. Ne kateelliset taas asialla. Kenestäkäänhän ei saisi tehdä näitä aloituksia? Eihän? Paitsi teistä itsestänne.. Ja kyllähän kirjotustyylistäkin huomaa kuka on kuka.. Tai kuka ei ole kuka ;) Ja sirkka, olet tosiaan ollu kiva ja auttanu monessakin asiassa <3
Kaikista ei vaan tartte tykätä. Ärsyttävän minä-keskeinen, vastailee sarkastisesti (ilmeisesti kovin moni ei sitä tajua.. ) ja tietty yhtenä syynä ITSELLÄNI on se, että en pidä hellareista. Saa tietty tehdä aloituksia ihan kenestä vaan mutta on myöskin tietääkseni sallittua kertoa oma mielipiteensä näissä tälläisissä keskusteluissa?

 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Joopa joo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja joopas:
Alkuperäinen kirjoittaja Joopa joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mä ainakin tykkään Rukoilijasirkasta. =)
Mä en. :) Harvinaisen ärsyttävä ihminen. =)
Niin tosiaan on!
Ja miten? Sanokaa esimerkkiä? Ja minä AP, en ole sirkka, Ikäväkyllä? :)
haluaisin kyllä olla itsekin yhtä nätti ja noin kiva =) Ja mitä olen ymmärtänyt niin on aika taiteellinenkin? Toisin ku minä :( Eli en ole sirkka vaikka ap olenkin. Ne kateelliset taas asialla. Kenestäkäänhän ei saisi tehdä näitä aloituksia? Eihän? Paitsi teistä itsestänne.. Ja kyllähän kirjotustyylistäkin huomaa kuka on kuka.. Tai kuka ei ole kuka ;) Ja sirkka, olet tosiaan ollu kiva ja auttanu monessakin asiassa <3
Kaikista ei vaan tartte tykätä. Ärsyttävän minä-keskeinen, vastailee sarkastisesti (ilmeisesti kovin moni ei sitä tajua.. ) ja tietty yhtenä syynä ITSELLÄNI on se, että en pidä hellareista. Saa tietty tehdä aloituksia ihan kenestä vaan mutta on myöskin tietääkseni sallittua kertoa oma mielipiteensä näissä tälläisissä keskusteluissa?
Et vaan pidä hellareista?

:D Varmasti sinulla on hyvä syy olla pitämättä kaikkiaan arviolta 115 miljoonasta ihmisestä maailmassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tutankhamon:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Tutankhamon:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Etkö sä sirkka koskaan kyllästy tekemään itsestäs näitä alotuksia?
niin tai sirkan mies..
Jahas vaihteeksi taas alkaa tää
Hei! Tee mulle munavoita? :) :p

Pliis. :saint:
Jep

:D
 

Yhteistyössä