tyhmä isolla t:llä
anteeks, tyhmä oon mut mikä hellari? :OAlkuperäinen kirjoittaja Joopa joo:Kaikista ei vaan tartte tykätä. Ärsyttävän minä-keskeinen, vastailee sarkastisesti (ilmeisesti kovin moni ei sitä tajua.. ) ja tietty yhtenä syynä ITSELLÄNI on se, että en pidä hellareista. Saa tietty tehdä aloituksia ihan kenestä vaan mutta on myöskin tietääkseni sallittua kertoa oma mielipiteensä näissä tälläisissä keskusteluissa?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja miten? Sanokaa esimerkkiä? Ja minä AP, en ole sirkka, Ikäväkyllä?Alkuperäinen kirjoittaja joopas:Niin tosiaan on!Alkuperäinen kirjoittaja Joopa joo:Mä en. Harvinaisen ärsyttävä ihminen. =)Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä ainakin tykkään Rukoilijasirkasta. =)
haluaisin kyllä olla itsekin yhtä nätti ja noin kiva =) Ja mitä olen ymmärtänyt niin on aika taiteellinenkin? Toisin ku minä Eli en ole sirkka vaikka ap olenkin. Ne kateelliset taas asialla. Kenestäkäänhän ei saisi tehdä näitä aloituksia? Eihän? Paitsi teistä itsestänne.. Ja kyllähän kirjotustyylistäkin huomaa kuka on kuka.. Tai kuka ei ole kuka Ja sirkka, olet tosiaan ollu kiva ja auttanu monessakin asiassa <3