Rovaniemen äidit

Rovaniemellä ollaan ja työt on jo eilen aloitettu. Sairaalaanpa hyvinkin menin töihin :whistle:
Asunto on vielä mitä melkoisessa kunnossa, mutta eiköhän tämä tästä pikkuhiljaa =)
Mutta nyt tekeen eväät töihin, että jaksaa illan touhuta siellä :wave:
 
Tsemppiä vain kovasti erosta selviytymiseen Äiti30! Eikös siitä selviämiseen yleensä lasketa se kaksi vuotta... :hug:

Meillä lapset sairasti koko viime talven, siis koko ajan oli jotain. Tänä syksynä ei mitään, knock knock... Ihan pirtsakat on muutenkin fiilikset. Lyhdyt palaa ulkona, sisällä vielä remonttia tehdään. Eteisen tapetit pitää valita seuraavaksi. Vielä olis muutama taimikin kaivamatta maahan, hyvin ehtii vielä =)
 
Meillä kans pikkuneidille on tullut nuha ja hampaitakin varmaan tekee--> jo yhdeksäs hammas :)
Mies ja neiti lähtivät Ivaloon ens viikoksi, kun neidillä ei vielä ole hoitopaikkaa täällä. Vasta ens viikon jälkeen aloittaa hoidon päiväkodissa. Toivottavasti siellä alkaa menenmään hyvin =)

On ihanaa kun on syksy, mutta kun pyörällä pitää polkea vesisateessa töihin niin se ei ole olleskaan kivaa :( No illalla saa sitten poltella kynttilöitä ja nauttia illan hämärästä :)

Mutta mukavaa sunnuntai päivän jatkoa kaikille :wave:
 
Nostellaanpas tätä vähän tuonne etusivulle =)
Mulla sairaslomaa joten täällä netissä aikaa viettelen. Neiti on hoidossa, kun en pysty juokseen tällä hetkellä sen perässä. Vähän meinaa olla päivät pitkiä, kun yksikseen olen ja mitään ei voi tehdä :headwall:
Mukavaa viikon jatkoa kaikille :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Footballers Wife:
Tervetuloa joukkoon mukaan Lumikello75! =) :flower: Onkin aika vanha ketju tämä. Asumme joen toisella puolella toisen vaaran rinteillä =)
Vilkutukset sinne joen toiselle puolen :wave: Pistetäänhän vanhaan ketjuun vipinää taas! ;) Kyllä tässä joskus kaipaa juttuseuraa, käyhän se näin netin kauttakin =)
 
Tännehän on tullut uusia, kiva. Jospa täältä tosiaan löytäis uusia tuttuja, mulla niitä ei täällä kans ole kuin työkävaerit ja niitähän ei lasketa.

Tässä pari viikkoa sitten meillä pikkuneiti sairasti rotaviruksen ja siitähän tuli kahden päivä sairaalareissu, nenämahaletkuineen. Ja taas on neidillä vatsa löysällä, pyykkikone laulaa tasaiseen tahtiin, kun neidin pyykkiä pitää pestä.

Mutta aatelkaas kohta on jo joulukuu =) ihanaa, saa alkaa leipomaan ja laittamaan joulua. Tai kyllähän meillä jo kynttilät palaa ja kynttelokkökin on ikkunalla.

Mutta tulipas samalla nosteltua tätä ketjua vähän kun tänne kirjoittelin :)

Mukavaa marraskuun loppua :wave:
 
Meilläkin laitettiin jouluvalot viikonloppuna, tai siis minä niitä tyttöjen kanssa ähersin ikkunoihin kun mies oli töissä. Hyvinhän ne saatiin laitettua. Kuunneltiin joululaulujakin :xmas: Ja käväistiin nopsasti napskulla kattomassa ilotulitusta. Oon vaan saikulla selän takia, venäytin sen viime viikolla. Tosi kipee. Tänään vielä pukkas migreeninkin...
No, mies tulee kotiin tänään, mukava juttu, johan tässä on yksin saanutkin iltaisin istuskella, kaipaa jo juttuseuraa :)
 
Vanha Rollolainen tulee taas hiukan kyselee :D
Joko ootte käynneet uudessa Joulupukin kammarissa?
Ollaan tulossa Rovaniemelle 23.12 ja ajateltiin, kun ei sitä kumminkaan voi ohitaan pysähtymättä Pojan kanssa (3.5v), että minkälainen se uusi kammari sitten oikein on? Luin siitä Lapin Kansasta, kun tätini laittoi lehtileikkeen tulemaan.
 
Mulla kans jo jouluverhot ikkunoissa. Löysin jyskistä sellaiset rauhalliset vanhanajan pellava-ornamentti paneeliverhot olohuoneeseen ja ripustin ne juuri vaaleiden vakiverhojen rinnalle. Pari kynttelikköäkin jo ikkunoissa ja savinen piparitalo, jossa tuikku sisällä vartijoina saviset piparkakkumiehet. Sieltä se joulu pikkuhiljaa tulla tupsuttaa... Täällä on niin kaunistakin kun puut ja maisema niin upean valkoisina :xmas:

Tiitiäisen äidin kysymykseen. Kun isänpäivänä kävimme pukkia tapaamassa, oli hän vielä väliaikaisessa vastaanottopaikassa. Meille kerrottiin, että uuden paikan paras etu tulee olemaan se, että kenenkään ei tarvitse jonottaa ulkona pakkasessa, vaan jono kiertelee sisätiloissa mielenkiintoista käytävää pitkin. Kun lopulta pääsee pukin luo ja hänen kanssaan on saanut hetken viettää, putkahtaa vieras suoraan joulumyymälään ja sitä kautta ulos. Varmaan muuten on niinkuin ennenkin se itse kammari, uusi ja ehompi vain. Ehdottomasti teidän on siellä pysähdyttävä, viimeistään paluumatkalla! Jos mennessä on kovasti jonoa, niin käytte sitten muuten vain napsulla fiilistelemässä ja vasta palatessa pukin luona. Siellähän on aivan ihana joulutunnelma. Jos ei muuta niin käytte laskemassa mäkeä siinä aukiolla joulumusiikin tahdissa. Me käytiin viime keväänä monta kertaa ihan vain mäkeä laskemassa.

Revontulen tytölle pikaista paranemista ja Lumikellolle kanssa! =) :wave:
 
Kiitos, selkä alkaa olemaan jo vähän parempi. Ja miksi sitä heti pitää tehdä jotakin kun tuntee olonsa paremmaksi- nimittäin siivoiltiin yläkertaa ja järjestettiin isojen poikien huonetta uuteen uskoon. Pitäis malttaa vaan ottaa rauhallisesti.
Meillä on ollut nyt perinteisesti tuossa yläkerran portaikossa viritettynä sellainen itsetehty joulukalenteri, naruun tonttu-pyykkipojilla kiinnitetyt joulupussit, jokainen saa vuorollaan avata pussin, josta sitten tulee jotakin pientä herkkua. Huomasin että mulla on kokonaan herkut kalenteriin ostamatta :/ Pitää huomenna viimistään käydä ostamassa jotta kerkeän laittaa.
No joo, taidanpa vähän pötkähtää tuonne ukko-kullan viereen ruokalevolle, saapi selkäkin levätä :D
 

Yhteistyössä