Rouvalle nuorta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mirella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mirella

Vieras
Kyllä se kesä on saanut tämmöisen +30v rouvan pään sekaisin. Olen jo useamman kerran terassilta ottanut mukaani huomattavasti nuorempaa seuraa ja lystiä on ollut. Eihän sitä mitään romansseja olla kehittelemässä, se tehdään selväksi puolin ja toisin. Nuori vetreä kotimainen uros kyllä osaa asiansa, ihan suotta nuoret tytöt/naiset uroksianne mollaatte. Ai sitä kiihkeää tunnelmaa viileiden lakanoiden välissä, oi sen nuoren miehen intohimoista toimintaa ja kovaa, kestävää nuorta aisaa!

Olen aika tavalla samaa mieltä ja samoilla linjoilla. Nuoret tytöt kiukuttelee aivan syyttä suotta, kypsän naisen kosketus saa nuoren miehen väräjämään kuin viulun kielen. Olen 40+

Olen itsekin hieman yli kolmekymppinen avioliitossa oleva nainen. Nuoret miehet ovat kyllä tosi ihania...

Olin yksin mökillä juhannusviikolla, kun ukko ei muka voinut töistään irtautua. Lapsetkin olivat tuolloin mummolassa. Naapurimökin 18 -vuotias poika oli vuotta nuoremman kaverinsa kanssa tullut samaan aikaan kalastelemaan ja aikaansa kuluttamaan. Kerran huomasin poikien kurkistelevan uteliaina, kun otin bikineissäni aurinkoa laiturilla. Katselin sivusilmällä poikia esitellen samalla kiusallani parhaita puoliani.

Hetken kiusoiteltuani nousin ylös ja huusin pojat saunan terassille oluelle. Tulivat singahtamalla ja taisivat olla ottaneet jo vähän pohjiakin. Pikku hiljaa jutut kävivät härskimmiksi ja pojat ehdottivat saunan lämmittämistä. Loput varmaan arvaatte... Tuota viikkoa on hauska muistella jälkeenpäin.

NUORET MIEHET..... kirjoittaa 74 rouva..... joopa joo.
Itse olen 33 NUORI MIES. en ala vielä vanhukseksi. Tässä iässä sitä jaksaa jo kyntää vaikka kuinka ja intoakin löytyy. Monesti vaan se akka alkaa kyllästyttämään. Mutta se on parien oma moka.

Täti hamuaa suullaan nuoren miehen pullistelevaa etumusta, terhakka patukka odottaa leikin alkua. Kieli leikkii herkkutatin ympärillä, käsi hyväilee ja puristelee kiveksiä. Tädin pikkuhousut ovat jo ihan kosteat, kohta saa sisäänsä nuorta patukkaa. Sisään ja ulos, sisään ja ulos. Tämä leikki jatkuu ja jatkuu. Molemmat saavat mitä haluavat.

Täti hamuaa suullaan nuoren miehen pullistelevaa etumusta, terhakka patukka odottaa leikin alkua. Kieli leikkii herkkutatin ympärillä, käsi hyväilee ja puristelee kiveksiä. Tädin pikkuhousut ovat jo ihan kosteat, kohta saa sisäänsä nuorta patukkaa. Sisään ja ulos, sisään ja ulos. Tämä leikki jatkuu ja jatkuu. Molemmat saavat mitä haluavat.

Normaali nuorella miehellä lasti lentää jo alle minuutin imuttelun eikä panoista tuu mitään , pikkupojat kun ei kestä juuri mitään ja menee 10min.ennenkuin ovat valmiita toiseen sessioon , toista se on 30-40v ukkomiehet jotka jaksavat jyystää kuin miehet.

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Ihannetapaus on 45-55v rouva ja 25-35v nuori ukkomies. Arvaattekai miksi...

Ei raskaaksi tulemisen pelkoa, eikä kumpikaan huutele muille. Muistanpa vielä, olin vähän alta kolmenkymmenen ja naimisissa kun minut pokattiin ravintolasta, luulin, että nelikymppisen matkaan ja myöhemmin selvisi, että sain juuri viisikymmentä täyttänyttä rouvasihmista (jonka lapset olivat lähes ikäisiäni...). Eipä ollut minulla siinä kyydissä valittamista, eikä ilmeisesti hänelläkään, koskapa vielä myöhemminkin soitteli perään (aina työpaikalle, tietty).

"...eikä ilmeisesti hänelläkään, koskapa vielä myöhemminkin soitteli perään (aina työpaikalle, tietty)...." onkohan tuossa hieman omaa kehua.

Sanoisit suoraan, että nautinnollisinta mitä olet kokenut.

Tällaisen sinkkutyttelin pelastus on kesäkollit, jotka eivät jää roikkumaan helmoihin pidemmäksi aikaa. Nyt juuri viikonloppuna tuli pidettyä lystiä parikymppisten kaverusten kanssa. Pojat olivat oppineet läksynsä, ei ollut kyse mistään ensikerran sähläyksestä. Nuoret jaksaa useammankin varvin ja muna seisoo terhakkaasti pystyssä pitkänkin ajan. Monella vanhemmalla miehellä saattaa muna kyllä olla ihan kova, mutta erektiokulma on aika huono. Itse ainakin saan parhaimman tuntuman, kun muna seisoo uljaasti kohti taivasta, jos vaikka on vielä käyrä ylöspäin, on orgasmi takuuvarma. Mutta makuja on monia, itseäni nuoret kiihottaa. Ja kyllähän se itsetuntoa nostattaa, kun nuorilta miehiltä satelee kohteliaisuuksia ja kuuluu viellyksiä perään.

Niin se on tuolla Mirvalla tuo erektiokulma tärkeä, se pitää ensin tarkistaa ja vasta sitten alkaa naimaan just sen kulman mukaan.
Ei kait niin tyhmiä ihmisiä ole että eri kulmista nai, kulman pitää olla oikea :)

Yhteistyössä