RouvaJackSparrow ja muutkin HIMpuloista tykkäävät...

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Mut täällä joutuu kertomaan tollasia siistittyjä versioita, tai muuten tulee bannia. :D

Tää on niin totta :headwall: ! Siksi en kertonutkaan että olipas muuten pitkä mutta ohut kapistus Villellä :xmas: . Ja vaikka oltiin ihan peruslähetyssaarnaaja-tyylillä niin kyllä osas hommansa :saint: ..

Kiitos tästäkin tiedosta :D

Kyllä se tosiaan saattais olla pitkä ja kapee :whistle:

1065334.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
mirena, aika kiva kuva :whistle: :whistle: Mutta jos se on kapea, niin ei se sitten niin kiva ole, paksuus on aika tärkeää... :whistle: :D :p

Mä luotan siihen ettei SILLÄ ole mitään merkitystä kun se on Ville Valossa kiinni :D

Niin tosi kuin vesi :wave: !

Ville avais vaan housunsa ja se ois siinä, sit vois polttaa tupakit :laugh:

Kaivoin sen tuolta mun supersalaisesta Himpula kansiosta... Ja vaikka kuinka kiduttaisitte, niin en suostu tunnustamaan että 36v akalla ois Himpula kansio tietokoneella :whistle:

Sellainen kansio ois kyllä kiva omistaa.. Tosin olen vasta 31v..

Mullakin on sellanen kansio. Erittäin piilotettu.
:ashamed: :p

Hei gallupin poikasta; kumpi säväyttää enemmän, Ville puhumassa suomeksi vai englanniksi :wave: ? En tiiä mikä siinä on mutta tuo enkun aksentti on jotain aivan uskomatonta..

http://www.youtube.com/watch?v=4dWRTDgWNa8&mode=related&search=

Hei gallupin poikasta; kumpi säväyttää enemmän, Ville puhumassa suomeksi vai englanniksi :wave: ? En tiiä mikä siinä on mutta tuo enkun aksentti on jotain aivan uskomatonta..

http://www.youtube.com/watch?v=4dWRTDgWNa8&mode=related&search=

Kyl mä tykkään enemmän ku se puhuu suomea.

Näen tuon sieluni silmin; yksi vilkaisu, oma keho vapisee ja sitten rentoutuneena köllimään, kiitos :D !

Ja Ville jäis ihmettelemään et mikäs tolle tuli... Ja miksei mulle tullu mitään :whistle:

Sehän ois varsinainen kierre; sitten kun ite olis taas valmis hommiin, sepalus auki, värinää ja kiitos taas ja Ville että täh, taasko :o !

Näen tuon sieluni silmin; yksi vilkaisu, oma keho vapisee ja sitten rentoutuneena köllimään, kiitos :D !

Ja Ville jäis ihmettelemään et mikäs tolle tuli... Ja miksei mulle tullu mitään :whistle:

Sehän ois varsinainen kierre; sitten kun ite olis taas valmis hommiin, sepalus auki, värinää ja kiitos taas ja Ville että täh, taasko :o !

:laugh:
Ei ihme että toinen joutuu puolen vuoden selibaattiin...

MiMimi MITÄH!? :o Tälläistä täällä keskustellaan ilman minua, number onea Villen selibaatin katkasu jonossa! Kuis kehtaatte... :kieh:
Jonon, jatkoks arvon leidit ;) :D Voin sit kertoo, että millanen on ja kannattaako teidän muiden edes jonottaa :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
MiMimi MITÄH!? :o Tälläistä täällä keskustellaan ilman minua, number onea Villen selibaatin katkasu jonossa! Kuis kehtaatte... :kieh:
Jonon, jatkoks arvon leidit ;) :D Voin sit kertoo, että millanen on ja kannattaako teidän muiden edes jonottaa :saint:

Eikun justiinsa me todettiin mistä se Villen selibaatti johtuu, ku ei vaan naiset pysty :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:

Eikun justiinsa me todettiin mistä se Villen selibaatti johtuu, ku ei vaan naiset pysty :whistle:
Ahas, ahas, okei. Myönnän, etten lukenut koko ketjua, ku hätäännyin niin että nyt joku kirii mun ohi... :ashamed: :laugh:

Yhteistyössä