RouvaJackSparrow ja muutkin HIMpuloista tykkäävät...

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
MiMimi MITÄH!? :o Tälläistä täällä keskustellaan ilman minua, number onea Villen selibaatin katkasu jonossa! Kuis kehtaatte... :kieh:
Jonon, jatkoks arvon leidit ;) :D Voin sit kertoo, että millanen on ja kannattaako teidän muiden edes jonottaa :saint:

Eikun justiinsa me todettiin mistä se Villen selibaatti johtuu, ku ei vaan naiset pysty :whistle:
Ahas, ahas, okei. Myönnän, etten lukenut koko ketjua, ku hätäännyin niin että nyt joku kirii mun ohi... :ashamed: :laugh:

Sitäpaitsi tässä asiassa pätee viidakon laki, se kukaa ehtii ensin korjatkoon saaliin. :D

http://www.youtube.com/watch?v=vO4WOOdzkpA

i gave up long ago
painting love with crimson flow
ran out of blood and hope
so I paint you no more

dankk2.gif
ja röökille...

Mie olen istunut tässä koneella ihan luvattoman kauan, just äsken huomasin että ulkona pilkkopimeää ja elukat hoitamatta, kiva oli mennä tuonne ulos taskulampun kanssa tihrustamaan että missä ne vuohet on, joko ovat monen kilometrin päässä |O ! Tämä ketju vei karhunosan tämän illan irl:sta! No ei vais, kiitos mirenalle hauskasta reilusta tunnista, tuo Villen kuva jää päähäni pyörimään loppuelämäkseni :D ! Mutta nyt on ihan oikeasti mentävä :wave: ! Ja Sleepwalking past hope soi taustalle :p !

Yhteistyössä