Rottweiler pelasti 2 vuotiaan pojan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mun muru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mun muru

Aktiivinen jäsen
05.05.2008
10 344
2
36

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200808318193318_ul.shtml

Rottweiler pelasti pojan koiran hampaista
31.8.2008 17:39
Kaksivuotias Tshepang Taeli oli kävelemässä isoäitinsä kanssa Oakdenen kaupungissa Etelä-Afrikassa, kun hurjistunut pitbull hyökkäsi hänen kimppuunsa.

Koira puri poikaa ja raahasi häntä katua pitkin. Tapauksen nähneet ihmiset yrittivät turhaan irrottaa koiran otteen pelästyneestä pojasta, kertoo BBC.

- En ole koskaan kärsinyt niin paljon. Koira hyökkäsi hänen kimppuunsa, enkä pystynyt irrottamaan häntä, pojan isoäiti kertoi.

Lopulta eräs kaupungin asukas lähetti rottweiler-rotuisen Blade-koiransa auttamaan poikaa.

Blade tappeli toisen koiran kanssa ja poika pääsi lopulta irti pitbullin hampaista.

Poika sai vammoja naamaansa, käsiinsä sekä vatsaansa ja hänet jouduttiin viemään sairaalaan. Paikallinen poliisi tutkii tapausta.

Ja aina vaan haukutaan rotikoita... No onneks tälläsistäkin tapauksista kirjoitetaan joskus. Mut ton koko pitbull rodun jalostamisen ja kasvatuksen sais mun puolesta lopettaa, ei oikein tervettä yksilöä ole nähnyt pitkään aikaan!

Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Ja aina vaan haukutaan rotikoita... No onneks tälläsistäkin tapauksista kirjoitetaan joskus. Mut ton koko pitbull rodun jalostamisen ja kasvatuksen sais mun puolesta lopettaa, ei oikein tervettä yksilöä ole nähnyt pitkään aikaan!

Toi rotu on erittäin monissa maissa laiton eikä niitä kauheesti näe missään muualla ku ohjelmissa joissa kerrotaan koiratappeluista.

Olen nähnyt kun pittbul repii kesyn koirasuden korvaa ja kaulaa.. omistaja vain kannustaa vieressä. Pittis hyökkäsi toisen kimppuun ilman kannustusta. Ei vain pitänyt koirasuden ulkonäöstä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ahistaa:
Joo,ja nyt se rotikka luulee et tappelu sallittua. Sit seuraaval kerral taivastellaankin jo kauheeta rottista. Ompas eläinrakasta touhua.

Miten sen bitin olis saanu irti?

Joo ampumalla sen, vaan ku se oli lapsessa hampaillaan kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Joo,ja nyt se rotikka luulee et tappelu sallittua. Sit seuraaval kerral taivastellaankin jo kauheeta rottista. Ompas eläinrakasta touhua.

varmaa tää sama rotikka nyt hétken päästä tappaa jonkun |O

Alkuperäinen kirjoittaja Perhosen lento:

Eiköhän se oo saanu omistajaltaan kuitenki käskyn käydä siihen koiraan kiinni tai sit se on koira jonka tiedetään jo alunperin olevan agressiivinen toisia koiria kohtaan, jolloin tilanne osataan myös ennakoida ja siten myös estää sitä tapahtumasta, mut elämä on arvoituksia pullollaan :D

Hyvä kuitenki et laps pelastu.

Alkuperäinen kirjoittaja Perhosen lento:

Eiköhän se oo saanu omistajaltaan kuitenki käskyn käydä siihen koiraan kiinni tai sit se on koira jonka tiedetään jo alunperin olevan agressiivinen toisia koiria kohtaan, jolloin tilanne osataan myös ennakoida ja siten myös estää sitä tapahtumasta, mut elämä on arvoituksia pullollaan :D

Hyvä kuitenki et laps pelastu.

nii no sitä mä just meinasin et ei kai sil nyt hetken päästä napsaha pääs et äsken olin kiltti,nyt voinkin tappaa...

Yhteistyössä