Roskishaamu vai haalea plussa?

Tein apteekin oman r-testin aamulla ja haalea mutta selvä ja punertava viiva ilmestyi 10min päästä testiin... Mutta onko tämä nyt vain roskishaamu kun testissä lukee tarkista tulos 5min sisällä..? Vai ilmestyykö haamut vasta myöhemmin? Kiitos vastauksista!
 
ei ton 5min sisällä näkyny mitää mut tosiaan 10 min pääst jo näky haalea viiva ja 15min pääst se oli jo selkeä.... pelkään vaan ku siin sanotaan et tarkista tulos 5min sisäl.... ja tää on jo yk 6... keskenmenoja ja tullimuna ja 2 lasta on ennestään.... en enää luota ees raskaustesteihin! pelkää melkein enemmän plussaa ku negaa kun pelkää että taas sattuu jotain... mut toivotaan parasta:)
 
Äiti88 vaikka ohjeissa sanotaan, että tulos luettava max. 5min sisään, olen lukenut valmistajan kirjoittavan, että 10min sisään tulos tulkittava!!
.."Testiin voi tulla ohut, harmaa viiva 10min testiajan jälkeen ja sitä EI pidä tulkita positiiviseksi"..näin siis valmistaja kirjoittaa.
..mutta siullahan siihen tuli punaväriä ja JUURI sen 10minsan sisään!!:wave:

Itselleni tuli 1h testin dippauksen jälkeen se harmaa, ohkaine viiva - johtuen mitä luultavimmin pisun epäpuhtauksista.


Varovaisesti jo onnitteleisin sinua!:):heart:

..ja plussasätehiä laitan tulemaan!!
 
Viimeksi muokattu:
Miulle kävi juuri noin kakkosesta =) olin ihan varma et testi oli nega mutta sitten hieman myöhemmin kun testiä menin roskikseen laittamaan hentoinen vaaleanpunainen viiva oli ja se oli minulle positiivinen 41 viikkoa kestänyt raskaus =)
 
äiti88 jos siulla tavan Predictor testi, se reagoi 50mIU/ml hcg hormoniin - eli ei mikään herkkä!!
CB:n digi reagoi muistaakseni 25mIU/ml hcg hormoonia.
..ja hcg tuplaantuu joka toinen päivä TAI 72 tunin välein alkuraskaudessa.

Kovasti laitan pikkiselle tarraa&vaavilimaa, että jaksaisi rakentaa pesää!!:heart:
 

Yhteistyössä