Roskishaamu ja raskausoireita!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hullu34
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hullu34

Vieras
Vatsa on kuin ilmapallo ja nipistelee, väsyttää ja pissattaa koko ajan ja rinnat kipeinä. Aamulla heräsin jotenki käsittämättömän aikaisin ja tein testin -> negatiivinen :( Tosin ei ollut vielä testintekoaikakaan, vasta n. 9-10 päivää sitten ovis. Kuitenkin tänään kun nappasin testin roskiksesta n. 8 h myöhemmin, oli ilmestynyt haalea viiva. Kyseessä apteekin testi. Ens viikolla aika gynelle, kun en voi uskoa, että olisin raskaana vaan haluan tarkistuttaa, onko jotain vaarallista... :/

Mutta voisiko nuo törkeän ajan päästä tulleet roskishaamut olla oikeita? Teen uudelleen testin 2 päivän päästä. Enhän tiedä, milloin haamu on ilmestynyt kun vihaisena nakkasin testin roskiin n. 15 min kuluttua testauksesta.

Anteeksi vuodatus, varsinki todennäköisesti väärälle osastolle. Mutta olisko kellään kokemuksia roskismöröistä?

Apteekin testihän on yksi luotettavimpia testejä, kunhan tuloksen lukee testiajan sisällä. Itselläni tuli tärppikierrosta selkeä viiva heti kun testialue oli kastunut ja dpo oli 11. Ja käytin siis juuri apteekin omaa testiä.
Kuitenkin kyseisellä testillä tulee melkein poikkeuksetta juurikin se roskishaamu, johon siis ei voi luottaa. Kyllähän on tapauksia, joissa roskishaamu on osoittautunut myöhemmin ihan oikeaksi plussaksi, mutta ei noista roskiskummituksista voi varsinaisesti mitään päätellä :(

Sinuna tosiaan tekisin uuden testin muutaman päivän päästä ja jättäisin vaivaamatta päätäni tuolla roskishaamulla.
Tarkoitukseni ei ole todellakaan masentaa, mutta itse lukusia negoja ja roskishaamuja tehneenä tiedän että joskus kannattaa todellakin malttaa se muutama päivä ja tehdä uusi testi :)
Onhan ihan mahdollista, että olet raskaana vaikka se ei vielä näykkään, ovulaatiosta kun on noin vähän aikaa kuitenkin! Pidän sulle peukkuja :)

Mulle tuli apteekin omaan AINA jälkikäteen roskishaamu testiajan jälkeen. Se oli ärsyttävää, ei olisi pitänyt katsella testejä enää jälkikäteen. Koskaan en ollut raskaana. Sit kun olin, viiva tuli heti näkyviin. Tämä oli mun kokemus.

Yhteistyössä