Rosa Meriläisen kolumni itsetyydytyksestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätavallinen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23006289]Itsetyydytys vasta seksiä on. Toisen kanssa se voi olla enemmän läheisyyttä tai muuta.[/QUOTE]

No minusta ei ole. Onhan siitä tietty iloa, mutta mun mielestä seksi vaatii vuorovaikutusta.

[QUOTE="aloittaja";23006239]ilmeisesti meillä on sit kaikki ok :)
meillä homma ei ala siitä eikä siinä vaiheessa kumpikaan ole kuiva :D[/QUOTE]
Mutta itsehän vihjailit että alle 5 min kestää sulla, ja siis ilman esipuuhastelua/alkulämmittelyä? Ihmettelin vaan, mutta kyllähän noi quickiet on ihan kivoja sillon tällön.

[QUOTE="vieras";23006334]Niin vuorovaikutusta itsesi kanssa.

Ehkä et sit kaipaa seksiä vaan seksiä läheisyytenä?[/QUOTE]
Kyllä todellakin kaipaan juuri seksiä. Nyt rupee vähän ärsyttämään, että jos olen eri mieltä, niin pitää ruveta spekuloimaan tollasta. Itsetyydytys on ihan ok, mut kyllä mä mieluummin valitsen seksiä toisen ihmisen kanssa.

[QUOTE="vieras";23006431]No kun itsetyydys on sitä seksiä niin mitä sit kaipaat toisen ihmisen kanssa muuta?[/QUOTE]

Ei se ole seksiä. Seksi vaatii vuorovaikutusta. Jo sana vuorovaikutus kertoo, ettei siihen riitä yksi ihminen.

Joo jotkut hipit on keksineet että masturbaatio vaatii jalustalle nostamista ja sen korostusta että se on äärimmäisen normaali asia, onhan se, mutta ylikorostettu, normaalia asiaa ei tarvitse korostaa.

masturboinnista puhuttaessa on syytä JOKAISEN muistaa se että normaalin siinä asiassa muodostaa se miten sinä itse sen koet, ei se sinua paranna tai huononna ihmisenä.

Kun muistaa ettei mene puuttumaan toisen masturbointeihin, niin hyvä tulee.

Itsetyydytys on vähän ku pissaaminen ja kakkaaminen, siihen ei liity suuria tunteita. Sen takia jotkut ei sitä ehkä kaipaa, varsinkin jos on tarjolla seksiä toisen ihmisen kanssa. Mun mielestä itsetyydytys ei oikein ole seksiä edes. Se on raapimista, kun kutittaa.

Peesi, ja kaikki ei sitä todellakaan harrasta eikä halua harrastaa mutta jos täällä väittää että joku ei niin tee tai että kaikki miehet eivät tee niin, heti leimataan provoksi tms..

Itsetyydytys on vähän ku pissaaminen ja kakkaaminen, siihen ei liity suuria tunteita. Sen takia jotkut ei sitä ehkä kaipaa, varsinkin jos on tarjolla seksiä toisen ihmisen kanssa. Mun mielestä itsetyydytys ei oikein ole seksiä edes. Se on raapimista, kun kutittaa.
Mun mielestä itsetyydytys taas on ihanaa itsensä hyvänä pitämistä ja hemmottelua. Siitä olen kyllä samaa mieltä, ettei se oikeastaan varsinaiseen seksiin ole verrattavissa. :)

[QUOTE="aloittaja";23006239]ilmeisesti meillä on sit kaikki ok :)
meillä homma ei ala siitä eikä siinä vaiheessa kumpikaan ole kuiva :D[/QUOTE]

Ei seksi pitäisikään alkaa yhdynnästä. Siihen lasketaan möys kaikki se, mikä on seksin ajattelemisen ja varsinaisen yhdynnän tms. välillä. Ja siihen kuluu yleensä aikaa.

Mikä itsetyydytyksessä on parhainta: kun seksi tulee mieleen jostakin (vaikkapa vain tästä keskustelusta, koska tässä ketjussa esiintyy sana "seksi"), voin saman tien seksiä edes ohimennen ajatellessani mennä runkkaamaan ja saada orgasmin parissa minuutissa.

Ja sama varsinaisessa seksissä: asia tulee mieleen (vaikkapa juuri näin kaksplus-sivujen keskusteluissa tulee esiin se sana "seksi"). No en todellakaan kiihotu, seksi vain tulee mieleen. Jos kevyesti alan haluta seksin tullessa mieleen, täytyy ensin keho saada mukaan haluamaan. Siihen menee oma aikansa flirttiä ja suutelua. Siinä vaiheessa ei edes puhuta vielä esileikistä vaan pelkästään kehon virittämisestä samalla taajuudelle mielen kanssa. Sen jälkeen tulee vasta esileikki ja sitten vasta seksi. Varsinaisen seksin aikana menee tosiaan vähintään 5min. päästä huipulle ja sekin riippuu esileikin pituudesta.

Kaikkineen siis siitä kun seksi tulee ensimmäisen kerran mieleen kehon virittelyn, esileikin ja varsinaisen seksin kautta siihen kun saan ison O:n (toisen ihmisen kanssa) menee ainakin se 20 min. Ajallisesti itsetyydytys vs. seksi 1-0. Helppoudeltaan itsetyydytys vs. seksi 1-0. Orgasmin vahvuus kyllä on seksissä toisen kanssa suurempi (huomattavasti), mutta välillä tuo nopeus ja helppous ajaa edelle.

Ymmärretty? :)

Nimim. Runkkaus on kivaa. Ja niin on myös seksi rakkaani kanssa.

Mä en oo kuullut, että se ois nimenomaan tärkeä osa seksuaaliterveyttä. Eihän se ole mitään terveyttä, jos pitäisi tehdä asioita, jotka ei kiinnosta. Ehkä enemmänkin tervettä on se, ettei siitä tehdä kiellettyä ja väärää asiaa. Ihan niinkuin mikä tahansa asia, sekin voi kumminkin kiepsahtaa myös epäterveeksi. Voi tulla pakonomainen riippuvuus. Tietty sillon taustalla sitten on varmaan tekijöitä, jotka altistaa kaikenlaiselle riippuvuudelle. Itsetyydytys voi olla ihan hyvä asia, tai ihan neutraali asia tai huono asia.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23007131:
On siis sairas jos ei masturboi?

No jopas oli kärjistetty. Liikunta on osa kehonterveyttä. Liikuntaa harrastamaton ei silti välttämättä ole sairas.

Ei kenenkään tarvitse haluta masturboida tai tuntea siihen minkäänlaista tarvetta. Mutta jos masturbointia pitää jotenkin vastenmielisenä voi miettiä suhtautumistaan omaan kehoonsa. Kyllä jokaisen pitäisi pitää oman kehon koskemista ihan joka paikkaan ihan luonnollisena, ei syntisenä, likaisena, sairaana tms.

Mutta niinkuin sanoin, ei jokaisen juuri masturboinnista pidä tykätä. Toiset tykkää, toisille siihen ei ole tarvetta.

No jopas oli kärjistetty. Liikunta on osa kehonterveyttä. Liikuntaa harrastamaton ei silti välttämättä ole sairas.

Ei kenenkään tarvitse haluta masturboida tai tuntea siihen minkäänlaista tarvetta. Mutta jos masturbointia pitää jotenkin vastenmielisenä voi miettiä suhtautumistaan omaan kehoonsa. Kyllä jokaisen pitäisi pitää oman kehon koskemista ihan joka paikkaan ihan luonnollisena, ei syntisenä, likaisena, sairaana tms.

Mutta niinkuin sanoin, ei jokaisen juuri masturboinnista pidä tykätä. Toiset tykkää, toisille siihen ei ole tarvetta.

No jopas oli taas helppo provosoida nuoriso puolustusasemiin, vaihteeksi masturbaation tiimoilta.

Joo, ei teidän tarvitse äidille aiheesta luennoida, äiti masturboi jo kun te vielä heiluitte isienne pusseissa puolelta toiselle :)

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23007189:
No jopas oli taas helppo provosoida nuoriso puolustusasemiin, vaihteeksi masturbaation tiimoilta.

Joo, ei teidän tarvitse äidille aiheesta luennoida, äiti masturboi jo kun te vielä heiluitte isienne pusseissa puolelta toiselle :)

ei pidä paikkansa, isäkin varmasti masturboi, siellä on monet siskot ja veljet lähteny ennenkuin laaki on osunu oikeaan osoitteeseen...

[QUOTE="pöh";23007285]muakaan ei kiinnosta, ei sitten millään vai lasketaanko fantasiat itsetyydytykseksi? niistä minä nautin, ennen kaikkea kuitenkin seksistä rakastamani miehen kanssa[/QUOTE]

Kyllä fantasiatkin lasketaan. Olen saanut orgasmin usein pelkällä "ajatuksen voimalla" eli ajattelen vain sopivia asioita riittävän intensiivisesti niin homma hoituu (käykäähän muuten Hommafoorumilla!).

Paras oli kerran kun sain orgasmin postissa jonossa seistessä :laugh: Oli pitkät jonot ja aikani kuluksi vähän ajattelin.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23007261:
No kyllä te siellä jossain ituradassa lisäkivesten tienoilla koko jengi majailitte, vaikka sisarukset ruutattiinkin matkaan ennen teitä.

miehet kehittää uutta spermaa, naisilla on rajallinen munavarasto, niin se menee :p

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23007344:
Joo mutta kyllä miehilläkin ituradassa on ainekset alusta alkaen, ei niitä siittiöitä tyhjästä nyhjäistä.
Oikeasti, käy juomassa HELVETIN iso lasillinen kloriittia ja mene vessan nurkkaan istumaan. Noi sun jutut alkaa riittämään.

[QUOTE="vieras";23007348]Oikeasti, käy juomassa HELVETIN iso lasillinen kloriittia ja mene vessan nurkkaan istumaan. Noi sun jutut alkaa riittämään.[/QUOTE]

No käy Googlella katsomassa mikä on ITURATA ellet tuota vähää entuudestaan tiedä :D

Yhteistyössä