röpelöinen kohdun suu?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nickitön tälläkertaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nickitön tälläkertaa

Vieras
Tänään havahduin siistiessäni alapään karvoja, että mulla emättimen suu sellanen "röpelömäinen". Sit kokelin sisältä, niin ihan ku kohdunsuu ois tuntunu alempana kun aiemmin. Voiko kohdunlaskeuma tulla vielä reilu vuosi synnytyksen jälkeen? Kyseessä oli siis toinen synnytys.
Lisäksi mulla ollu outoa maha kipua jonki aikaa ja todella runsasta, venyvää valkovuotoa.
Varaa ei olisi oikein yksityiselle gynelle mennä vuositarkastukseen, enkä arvauskeskukseenkaan halua mennä.Onkohan NKL:lla mahd. käydä gynen tarkastuksessa?
Tunnen joteski itteni niin rumaksi, kun mulla on alkavia suonikohjua, alapää näyttää kamalalta.Olen kuiteski alta kolmekymppinen, en haluais olla viel ihan raihnainen
:'(

Joo, mulla on kans emättimen suussa semmosia röpelöreunasia palkeenkieliä. Ilmeisesti ne on jotain immenkalvon jäänteitä, jotka synnytyksessä on tullut esiin? Ainakin kerran luin jostakin lehdestä vastaavanlaisen tapauksen johon lääkäri vastas tolla lailla.
Kohdun suu mulla on myös rosoinen, mutta eipä tuo oo tuntunu synnytyksiä haittaavan. Eikä ulkonäkö ainakaan miestä pois työnnä. päinvastoin.....
Ai niin ja valkovuoto kans kuvatun laista, mutta olen ollut huomaavinani että liittys jotenkin kuukautiskiertoon, ettei kuitenkaan aivan koko kuukautta valu.

Yhteistyössä