Roope-Riikka ja tinkiminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sänkyä etsimässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sänkyä etsimässä

Vieras
Te, jotka ootte tilannut Roope-Riikka-sängyn lelulaatikkoineen ja turvareunoineen ym. ootteko saaneet tingittyä hinnasta yhtään? Soitin valmistajalle ja sieltä sanottiin, ettei tinkimisvaraa ole yhtään, vaikka olisin ostamassa setin: sänky, turvalaita, lelulaatikko ja patjat. Miten muilla?

No jos sen kaupasta ostan uutena nii en kyllä tingi ollenkaan... sitte pitää hakea semmonen mihin riittää raha uutena.. En esim. ala kaupan kassalla tinkimään lenkistä muutamaa senttiä pois sen takia, että ostin samalta valmistajalta myös leikkeleen ja muita lisiä ;)

Mulla on ollut aina tapana tinkiä huonekalukaupoissa tai kodinkoneliikkeissä, kun ostan useita juttuja. Useimmiten saankin tingittyä aina pikkusumman. Se pointti ei ole se, että saisin hintaa tiputettua kauhean paljon, mutta se on sitä kaupantekoa ;) En nyt tietenkään ala ruokakaupassa tinkimään. Kai mä olen sitten vaan vanhanaikainen...

Hah:D
Mä en tingi edes huonekalukaupoissa.
Kerran Ikeassa kassalla lapsi kinusi Ikean toffeehauhaa. Aattelin että annan sille euron kolikon. Ei ollut. Päätin, että annan kahden. Sitten piti alkaa kaivaa laukusta niitä kahta euroa, jotka jäivät puuttumaan.
Se myyjä sanoi, että anna olla. Kaksi euroa sinne tänne. Kiittelin sitten häntä , muttei mieleen tullut ruveta tollein tinkimään jokapaikassa huonekaluista.

Yhteistyössä