Rooma versus Ateena. Kumpaan sinä lähtisit ja minkä takia?

rome
Roomaan. Ateenassa olen ollut työmatkoilla ja on helteinen hornankattila koko kaupunki kesäkuukausina. Maantieteellisten seikkojen takia siellä ei oikein ilma vaihdu ja tuulenvire käy.

Molempiin voi tukehtua kesällä. Ateenassa varmaan saasteidenkin takia :D Ateenassa oon ollut viikon aikanani, Roomassa en. Sen puolesta Rooma. Ja muutenkin mä olen enemmän ton Rooman kannalla, mutten kuitenkaan iiiihan varma vielä...

Ja tässä kesällä oon tosiaan menossa.

Aurora
Olen käynyt molemmissa, ehdottomasti lähtisin Roomaan uudelleen. Miksei Ateenaankin, mutta jos valita saisi niin Rooma ehdottomasti. Nähtävyydet, ruoka, shoppailu, kaikki nuo ovat mun mielestäni Roomassa parempia.

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
menkää barcelonaan :D tai firenzeen :D
Firenzeen makso helvetisti :eek: Ainakin noiden buukkausohjelmien perusteella kun kattelin. Eikä mitään junailuhelvettiä viittis alkaa, kun toi nassikka on mukana.

Ja takkutukka taas on käyny Barcelonassa varmaan enemmän ku tarpeeks.
ahaa....

menkääs sitte prahaan tai budapestiin :D tai edinburghiin :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
menkää barcelonaan :D tai firenzeen :D
Firenzeen makso helvetisti :eek: Ainakin noiden buukkausohjelmien perusteella kun kattelin. Eikä mitään junailuhelvettiä viittis alkaa, kun toi nassikka on mukana.

Ja takkutukka taas on käyny Barcelonassa varmaan enemmän ku tarpeeks.
ahaa....

menkääs sitte prahaan tai budapestiin :D tai edinburghiin :heart: :heart:
Mä en oikein lämpee noille Prahoille enkä Budille tai Pesteille. Budassa ja Pestissä on tullut käytyä. Praha on niin...tsekki.

Kyl se on Rooma tai Ateena. Luultavasti Rooma, mutta...mutta...
B)

mie
Jos et oo käynyt Roomassa, niin ehdottamasti sinne. Kesällä on sielläkin kuuma, mutta Ateena on kuulemma kamala kesällä. ja jos miehen kanssa lähdet, niin tietysi Roomaan, rakkauden kaupunkiin!

vieras
molemmissa olen käynyt ja ihania olivat molemmat! ateenassa olimme heinäkuussa hurjien helteiden aikaan, eli sinne siis kannattaa mennä ennemmin0, vaikka keväällä, keskikesällä ihan liian kuuma, eikä tuulen virettäkään käy. roomassa oltiin huhtikuussa ja silloin oli juuri sopivan lämmin kaupunkilomaksi, n 20 astetta. roomassa oli ehkä vähän enemmän kaikkea näkemistä.

Vahan riippuu mihin vuodenaikaan. Ateena on aika tukala, ilmansaasteinen pahimpaan kesaaikaan. Roomassakin olen kaynyt moneen kertaan ja aina se sykahdyttaa. Ateenan plussaksi on se , etta sielta kasin voi harrastaa saarihyppelya, vai mika se termi onkaan suomeksi.

Yhteistyössä