Röökin polton lopetus ja sivuoireet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Stumppasin.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Stumppasin.

Vieras
Olen ollut perjantaista saakka polttamatta. Päänsärkyä on nyt neljättä päivää ja ummetusta kolmatta päivää. Jotain tulee ulos kun jaksaa istua tarpeeksi kauan vessassa, mutta pohdin vaan, että kauankohan näihin oireisiin joutuu varautumaan. Tupakoimattomuudesta uskon noiden oireiden johtuvan siis.
Muita oireita ei ole ja oon iloinen, että halu polttaa on ollut todella vähäistä. Hyvä minä! Tupakka kerrallan eteenpäin. :)

Siitä Se johtuukin.. Mulla tuli kan samat ihan ja Se ummetus ei lähtenyt pitkiin aikoihin.. Sillo aloin uudelleen pollttaa.. Nyt oon kohta vuoden ollu ilman röökii ja tällä kertaa ei ollu mitään noista.. Tosin poltin vähemmän ku sillo aijemmin.. Juo kahvia ja vettä paljon ..käy apteekissa ostaa apuja jos ei lopu :)

Onnea lopettamispäätöksestä! :) Itse lopetin 3,5 kk sitten nikotiinipurkan avulla. Pari viikkoa sitten siirryin miedoimpiin imeskelytabletteihin ja kohta yritän vieroittautua niistäkin. Ei tullut pahempia viekkareita, kun aloitti samalla nikotiinikorvaushoidon. Mielestäni on ihan riittävän vaikea päästä jo tavasta eroon, niin tahdoin vähän helpottaa projektia. Vatsani meni aluksi ihan jumiin, mutta kolmen viikon päästä oli jo ihan normaalikunnossa.

Tsemppiä sinulle kovasti! :)

Itse olen ollut nyt 6 viikkoo polttamatta. Alkuun oli viikon ajan aika rajut vierotus oireet, mutta siitä ne kakki ovat pikku hiljaa helpottuneet. Paitsi pään särky on alkanut vasta nyt. En ole edes ihan varma kannataisko käydä jo lääkärissä, vai voiko tupakka päänsärky alkaa vasta tässä vaiheessa? On jomottanu jo 4 päivää :(

Viekkarit on suoraan sieltä s**nasta.
Miehen kans onnistuttiin olemaan polttamatta yli puoli vuotta kunnes repsahdettiin uudelleen.
Asiaa edisti stressaava elämäntilanne ja keskenmeno (positiivinen tulos aikoinaan auttoi tupakoinnin lopetuksessa) sekä muutto.

Nyt uusi ja tällä kertaa viimeinen yritys päästä röökistä eroon.
Vauvaa ei enää uskalleta yrittää sillä toista menetystä emme kestäisi.

Päänsärkyä,huimausta ja ummetusta oli mulla pari ekaa viikkoa 8 vuotta sitten kun lopetin. Onnea hyvän päätöksen tekemisestä,en ole katunut päivääkään!

Minulla nyt kolmas päivä polttamatta menossa. Paniikkikohtausta pukkaa pitkin päivää, lievänä onneksi mutta muita oireita ei vielä ainakaan ole.
Tahdon tosissani lopettaa, enkä repsahtaa enää ikinä tuohon paskaan.

Juuh, ei tää oo kivaa kun särkee, ja buranasta ei ole apua. ;) mutta koska mä oon päättänyt menä yksi tupakka ekrrallaan eteenpäin enkä varsinaista lopetuspäätöstä ole tehnyt, niin ajattelen myös kärsiä nämä sivuoireet. Vaikkakin ensi viikolla jos oireet eivät ole kadonneet kun loma loppuu, on pakko ottaa viekkareihin jotain jotta työnteko ei kärsi.
Ja kiitos tsempeistä! Itse polttanut 5v, välissä olin 3v polttamatta raskaana ollessa ja imettäessäni ja nyt 3,5v polttanut taas. Niin monta hyvää syytä lopettaa, että toivon mukaan päätökseni on lopullinen. :)

Yhteistyössä