Ronja koirani on poissa..

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
:hug: Raskas päätös, mutta varmasti oikea. Otan syvästi osaa menetykseesi. Et usko, mutta mä itken ihan täysillä täällä, kun luin kauniisti kirjoittamasi tekstin. Se oli koskettava, aito ja täynnä rakkautta. En tiedä miksi reagoin näin, en tunne sinua enkä tuntenut koiraasi, mutta älyttämän vahva tunne purkaus tuli ja ei ota loppuakseen. Voin vain kuvitella miltä sinusta tuntuu.

Voimia ja jaksamista.
täysi peesi tähän... ja paljon voimia ap:lle
Tähän peesaan minäkin. :hug:

rusunantte
voi salsai!!!
mä täällä töissä olen tippalinsissä...
eilinrnkin meni ronjaa miettien ja nyt on timikin mielessä koko ajan...
paljon halauksia!!
muista sä voit aina soittaa ,kun siltä tuntuu!!!<3

Kohta ehkä kohtalotoveri
Otan todella osaa. En voinut olla itkemättä luettuani viestisi. Tiedän tunteesi. Meillä on tuo edessä myös ehkä piankin. Ja takanapäinkin. 12 vuotta sitten, jouduimme koiramme kanssa tuohon samaan tilanteeseen todella pahan epilepsian takia, siis koiralla.
Nyt meidän vanhus (toinen koiramme ) nukkuu tuolla lääkärin nukutusaineen vuoksi. Parin päivän sisällä selviää voidaanko mitään enää tehdä. Itku ei pysy poissa, vaikka tiedän sen olevan sitten sen parhaaksi jos joudumme lähettämään sen vihreille niityille juoksemaan. Hyvän ystävän menettäminen on raskasta, olemmehan olleet ystäviä jo 15 vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
:hug: Raskas päätös, mutta varmasti oikea. Otan syvästi osaa menetykseesi. Et usko, mutta mä itken ihan täysillä täällä, kun luin kauniisti kirjoittamasi tekstin. Se oli koskettava, aito ja täynnä rakkautta. En tiedä miksi reagoin näin, en tunne sinua enkä tuntenut koiraasi, mutta älyttämän vahva tunne purkaus tuli ja ei ota loppuakseen. Voin vain kuvitella miltä sinusta tuntuu.

Voimia ja jaksamista.
Sanasta sanaan kuin minun(kin) suustani.

Iso iso itku tuli minultakin. Kaksi kertaa olen minäkin tuon luopumisen tuskan joutunut kokemaan, varmasti maailman kamalimpia tunteita.
:hug: lämmin halaus sulle kamuli, niinkuin sanoit niin nyt ovat Ystävät vapaita :heart:

On ne eläimet kyllä rakkaita
:heart:

:hug:

Meilläkin on kohta kaks vuotta siitä, kun meidän koira kuoli. Meillä vain sattui se niin yhtäkkisesti, koska jäi auton alle karattuaan. Itkin monta päivää ja katselin kuvia. Kyllä se vain koskee paljon.

Kyyneleitä valui täältäkin, niin kauniisti kirjoitit ystävästä. Aika parantaa, vaikka ei sitä koskaan kai unohda, niitä eläinystäviäkään, ehkäpä onneksi..

Yhteistyössä