romanttinen yllätys miehelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yllättäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käy valokuvaamossa otattamassa itsestäsi kauniita seksikkäitä kuvia, sellaisia joita yleensä annetaan miehille huomenlahjoina. Boudoir-kuvaus tai jotain sinne päin.

joo "Miä", joku tommonen pitäis varmaan tehdä :)

tuli täs sellanenkin idea, että piilottais esim 20 sydämen muotoista paperia ja kirjoittas niille jotain söpöä. sit piilottais ne kun mies on muualla menossa ja kertois mitä on tullut tehtyä. siinä sais sitten etsiä niitä ihan tehtävänä tai muuten vain ohi mennen löytää :)

[QUOTE="vieras";24696962]Käy valokuvaamossa otattamassa itsestäsi kauniita seksikkäitä kuvia, sellaisia joita yleensä annetaan miehille huomenlahjoina. Boudoir-kuvaus tai jotain sinne päin.[/QUOTE]

tää ois aika magee, mut ensin pitää päästä tavoitemittoihin! täs ois jo 5 kg lähteny mut ainaki seuraavat 5 pitäis lähtee lisää. katotaan sit uudestaan tätä juttua ;)

Mun mies ei kyllä osais arvostaa mitään runoja tai piilotettuja sydämiä.
Luulen että miehelle ois todella yllätys jos esim veisin sen johonkin mettään nuotiolle ja lähtisin ite mukaan. Ite en siis kauheasti tykkää mut miehelle on henki ja elämä et pääsee välillä luontoon pois kaikesta.

Oisko teillä jotain mökkiä mitä voisit lainata/vuokrata? Teet kaiken valmiiksi ja sit sanot miehelle et käydään ajelulla tms ja ajatkin sinne mökille.

Kotona nuo yllätykset vaan on aika rajoitettuja.

Ite varasin viikonlopun hotellista missä oli huone poreammeella.

Romanttisin kokemus mulla on ollut soutelu väylää pitkin merelle auringonlaskiessa kun veden pinta oli täysin tyyni... :heart: Onnistuisiko, onko lähistöllänne vettä ja venettä? Tämänhän voisi yhdistää tuollaiseen nuotiotuokioonkin :)

up
Ite ajattelin yllättää miehen kun tulee tänään myöhään töistä. Lämmin (ulko) sauna + ruoka valmiina. Sänkyyn puhtaat lakanat ja makuuhuoneeseen kynttilöitä palamaan. Itelle jotain vähän seksikkäämpää vaatetta päälle (nuo lapset tosin vähän rajoittaa kun teinit hereillä viel kun mies tulee) .
Ei ehkä kummosta mut pientä luksusta arkeen.

Mä just eilen tein miehelle hyvää liharyokaa, puin illalla hemaisevan poliisi-rooliasun päälle (yllätys) ja löin miehen käsiraudoilla sängynpäätyyn kiinni. Pitkä suihinotto (+vähän muutakin) valot päällä ja mies oli kuin taivaassa loppuillan. :D

Romanttisesta en tiedä, mutta mun mies ilahtuu jos häntä odottaa huolella siivottu koti (harvinaista meillä :D), lämmin sauan ja kylmät saunajuomat ja läjä sarjakuvia :D Eväsretki jonnekin laavulle/nuotiopaikalle ei varmaan huono idea olisi sekään. Tai erityisen hyvä aamupala ja hellä herätys, aamupalapöytään voi vaikka hankkia pienen lahjapaketin jossa on jotain mistä mies pitää :)

Yhteistyössä