Romanttinen yllätys miehelle - kaipaan vinkkejä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mieheni on itse oikea romantikko. Olen itse huonompi yllätyksissä, mutta nyt aion yrittää. Olen ajatellut hotelliviikonloppua (miehen lemppari), hyvää shampanjaa, pöytävaraus hyvästä ravintolasta. Mutta mitä muuta?

Kenties miehesi riemastuu, jos ostat hänelle uudet alusvaatteet, sirottelet ruusunterälehtiä hotellihuoneen sängylle ja laitat hänen shamppanjalasiinsa vaikka jonkun ihastuttavan kultakorun...

Eiku?

Kenties miehesi riemastuu, jos ostat hänelle uudet alusvaatteet, sirottelet ruusunterälehtiä hotellihuoneen sängylle ja laitat hänen shamppanjalasiinsa vaikka jonkun ihastuttavan kultakorun...

Eiku?

Tarkoititko antaa ymmärtää, että suunnittelemani yllätys on enempi minulle kuin miehelle? Se ei nimittäin pidä paikkaansa, tunnen hänet kyllä. Minä olen vaan huonompi keksimään näitä yllätyksiä, ja siksi kaipaisin vinkkejä.

Tarkoititko antaa ymmärtää, että suunnittelemani yllätys on enempi minulle kuin miehelle? Se ei nimittäin pidä paikkaansa, tunnen hänet kyllä. Minä olen vaan huonompi keksimään näitä yllätyksiä, ja siksi kaipaisin vinkkejä.

Ei, kun se oli ihan vaan läppä. En ole itse järin romanttinen, eikä ole miehenikään... joten ainut mitä tuli mieleen oli sellanen "kauniit ja rohkeat" tyyppinen lähestyminen :ROFLMAO:

Menkää käymään yhdessä esim kauneushoitolan tms. pariskunnille tarkoitetuissa hoidoissa.
Ainakin tuossa meidän salongissa tarjotaan rentouttavaa kylpyhetkeä pariskunnille (sis. juomat ja hedelmätarjottimen, vaahto- /porekylvyn, sekä lisäksi valinnan mukaan intialaisen päähieronnan/aromahieronnan/kuumakivihoidon molemmille). Hinta tais vaihdella 100-300 välillä.

Mun mies ei oo romantikko, tuo kyllä kukkia jos kirjoitan kauppalistaan :D
Itse haaveilen kaikesta ihanasta mitä tehdä yhdessä, mutta kaikki näyttää jäävän aina suunnitteluasteelle :rolleyes:

Yhdistäkää siihen stand up-komiikkaesitys jos semmoisia on paikkakunnalla. :)

Viime viikonloppuna oli matkamessut. Siellä oli esillä reissu majakalla käymään. Olikohan se 30 metriä korkea majakka. Mutta siis se nyt ei ole kauhean romanttista, mutta ainakin olisi vähän erikoisempi juttu. Muistaakseni Vuosaaresta oli lähtö.
Näillä säillä on kyllä romantiikka kaukana... Tuuli repii korvatkin päästä :D

Mutta joo, kesäaikaan aivan ihana idea. Tuolta löytyy majakat, joissa yöpymismahdollisuus:

http://www.mondo.fi/suomi/yo-majakkasaarella

Eiku?
Olen aina ihmetellyt tuota tapaa tunkea niitä koruja sinne lasiin. Kiva sitten sellaista valuvaa, kuivuessaan tahmeaa korua pujotella sormeen/kiinnitellä kaulaan. Saati jos sen vahingossa nielaisee. Kiva sitten lapsenlapsille kertoa, miten vaari yritti treffeillä tukehduttaa mummon.

• Tykkää
Reactions: AivanSama

Yhteistyössä