Romanttinen hotelliyö

  • Viestiketjun aloittaja yks vaa
  • Ensimmäinen viesti
yks vaa
Ollaan miehen kanssa menossa viikonloppuna viettämään romanttista hotelliyötä.
Mitä hyvää syötävää vois varata mukaan, kun siellä ei ole illalla enää ravintola auki ja kauppaa ei ole kai ihan lähellä...
Sellaista siis, mikä säilyisi huoneenlämmössä?
Kiitos :)
 
Asiaan kuulumattomasti, mun on pakko kysyä et mitä on romanttinen hotelliyö? :D Ootteko ottanu jonkun hienon huoneen jossa on poreammetta tms..?

Meillä nimittäin hotellissa oleminen menee sängyssä makaamiseen ja telkkarin kattomiseen.. :p Ja tuskaillaan kun on tylsää..
 
miunmau
Asiaan kuulumattomasti, mun on pakko kysyä et mitä on romanttinen hotelliyö? :D Ootteko ottanu jonkun hienon huoneen jossa on poreammetta tms..?

Meillä nimittäin hotellissa oleminen menee sängyssä makaamiseen ja telkkarin kattomiseen.. :p Ja tuskaillaan kun on tylsää..
...ja kun ottaa sitä evästä miukaan, niin kohta huomaa olevansa ähkyssä ja nukahtaa kesken elokuvan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Maira
"vierailija"
Evääks voisi ottaa hedelmiä, keksejä, juustoja (sinne minibaariin), suklaata, sipsejä. Karjalanpiirakat ja patonki varmaan säilyvät myös jonkin aikaa huoneen lämmössä...

Leppoisaa hotellilomaa teille !
 
Siis eväät mukaan? Eikö hotelli voi järkätä jotain naposteltavaa jos ravintolakin menee aikaisin kiinni? Minä ainakin oon laittanut sähköpostia ja pyytänyt juomista ja joskus jopa syömistä kun tiedän saapuvani perille myöhään illalla.
 

Yhteistyössä