Rölli ja hirmusia kertomuksia! Minkä ikäiset teillä katsoo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
6 ja 10 v kattovat kyllä meillä on pienempinäkin kattoneet.. miks ei vois 4 v kattoo. onhan pikkukakkosessakin ollu rölli pätkiä.... kyllä meillä ainakin on rölli filmit pyörineet monesti

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä katselee pian 4v tyttö ja pian 6v poika...

Onko katsoneet ennemmin? Oletko tietoinen millainen se loppu on?

millanen loppu on? Meillä kans pian 4v katsoo eikä oo aijemmin katsonu mut ihan mieletön röllifani.

No siinä on sellainen todella pelottava limanuljaska, joka syö ne roskat ja meinaa syödä Röllinkin jos oikein muistan. Mun mielestä vielä liian pelottava alle kouluikäiselle ainakin.

Tarkoitatko Rölliä ja hirmuisia kertomuksia eli sitä mikä nyt menee tv:ssä? 5v täyttävä poika saa katsoa, itse olemme miehen kanssa myös katsomassa. Yksin ei tuota katso. Rölli ja Metsänhenki taas on mielestäni leppoinen ja sitä lapsi saa katsoa itsekseenkin, jos haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:
Tarkoitatko Rölliä ja hirmuisia kertomuksia eli sitä mikä nyt menee tv:ssä? 5v täyttävä poika saa katsoa, itse olemme miehen kanssa myös katsomassa. Yksin ei tuota katso. Rölli ja Metsänhenki taas on mielestäni leppoinen ja sitä lapsi saa katsoa itsekseenkin, jos haluaa.

Juu, siis juuri tätä hirmuisia kertomuksia joka nyt pyörii tarkoitin! Meni nimet sekaisin!

millanen loppu on? Meillä kans pian 4v katsoo eikä oo aijemmin katsonu mut ihan mieletön röllifani.

No siinä on sellainen todella pelottava limanuljaska, joka syö ne roskat ja meinaa syödä Röllinkin jos oikein muistan. Mun mielestä vielä liian pelottava alle kouluikäiselle ainakin.

Täh? Ei meidän leffassa vaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:

Täh? Ei meidän leffassa vaan :D

Muistin nimet väärin! Tarkoitin tuota, joka nyt pyörii kakkosella.

Yhteistyössä