Maamalia
\
Jaa, että valetta. Opiskelen parhaillaan th:ksi viimeistä vuotta ja juuri tällä viikolla oli luennot rokotteiden koostumuksista, tarkoituksista, vaikutusmekanismista jne. Yhtäkään lääkefirmaa ei mainittu. Että silleen. Onneksi en ole lapsesi!! :headwall: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2006 klo 11:22 terkkari kirjoitti:\Tämä on kyllä ihan valetta! terveydenhoitajan koulutuksessa sekä jatkuvassa työn aikaisessa koulutuksessa ei todellakaan käydä rokotteita läpi muuten kuin lääkefirmojen illanistujaisissa... Olen itse terveydenhoitaja neuvolassa ja olen omat lapseni poistanut rokotusohjelmasta.... todellakin valetta että rokotteet ovat vähän säilöntäaineita sisältäviä, niiiin mitäs nyt elohopean käytöstä onkaan haittaa!! \|OAlkuperäinen kirjoittaja 09.09.2005 klo 11:11 Terveydenhoitaja kirjoitti:Terveydenhoitajien koulutukseen ja jatkuvaan työsssäkouluttautumiseen kuuluvat myös rokotteet ja niiden koostumus. Nykyrokotteethan on kehitetty mahdollisimman vähän apu- ja säilöntäaineita sisältäviksi. Rokotteet eivät ole lääkkeitä, vaan vaikuttavat immuunipuolustukseen saaden elimistön valmistamaan vasta-aineita ko. tautia vastaan.