\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.02.2007 klo 10:48 luomulehmä kirjoitti:
\Eli ymmärsinkö nyt oikein, korjaa ihmeessä jos olen väärässä!
Siis, jos jätän lapseni rokottamatta/kyseenalaistan rokotusten turvallisuuden niin minulla on oltava lääkärin tutkinto ja minun on puhuttava/luettava sujuvasti latinaa?
Mutta jos rokotan lapseni, niin mitään näitä yllä mainittuja "erityisvaatimuksia" ei siis tarvita?
Tää on oikeesti jo tosi huvittavaa....
Lue tosiaan teksti uudelleen ja lopeta yliampuminen (en tosiaan ole noin sanonut, kun väitit). Kyse oli alun perin englannin kielisten tutkimusten todellisesta tasosta. Nyt kun puolestani kyseenalaistin näitten rokotusten vastustajien englannin kielen hallitsemisen tason, niin johan pomppasit. Minut kyllä sai em. asiasta kyseenalaistaa... Kyllä on rokotusten vastustajilla herneet nenussa helposti...
Ja kyllä edelleen olen sitä mieltä, että jos tutkittava asia koskee ihmistä, niin kyllä näillä rokotusten haittoja tutkivilla tutkijoilla pitää olla myös lääketieteen koulutus. Tällaisia, em kriteerit täyttäviä, varteenotettavia tutkimustuloksia rokotusten vaarallisuudesta en ole löytänyt mistään. Jos kyseenalaistat asian, jota valtaosa tutkimuksista puoltaa, eli rokotukset, niin kyllä näkisin, että pohjana pitää olla todellakin lääketieteellistä fakta- tietoa. Etkö sinä nyt juuri kyseenalaista nämä lääketieteen edustaja -tutkijat ym., jotka puoltavat rokotuksia? Onko sinulla siihen todellisia resursseja?
Ei, ei sinulla tarvitse olla lääkärin tutkintoa, eikä sujuvaa latinan kielen taitoa, mutta tosiaan mieti pohjaa, minkä nojalla kyseenalaistat.
Väitänpä kuitenkin edelleen, että harva maallikko osaa sellaista englantia, että voi sanoa tällaisia tutkimuksia luettuaan todella ymmärtävänsä asiat, lukipa sitten rokotusten puolesta-tai vastaan -tutkimuksia. Sen sijaan terv.huoltoalan ammattilainen ymmärtää jo näitä tutkimuksia huomattavasti syvemmin koulutuksensa pohjalta. Miksi muuten ihmisiä ollenkaan koulutettaisiin? Mutta maallikkokin voi luottaa todellisten asiantuntijoiden, lääketieteen ammattilaisten, tekemiin tutkimuksiin ja tuloksiin. Toki kaikki ovat "vain tämän hetkistä faktaa". Asiat voivat muuttua uusien tutkimusten valossa. Mutta vain todellinen ammattilainen voi kyseenalaistaa toisen ammattilaisen PERUSTELLUSTI.
Tällaisen asian ei pitäisi olla noin tunneasia, kuin se näyttää rokotusten vastustajilla olevan. Kun heidät kyseenalaistaa, niin johan satelee ryöppyä niskaan...vai onko se niin, että kun tiedot loppuvat, niin hyökkäys on paras puolustus?