Rokottamattomia lääkäreitä, onko heitä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko vielä jossain Suomessa lääkäreitä, jotka eivät ole omakohtaisesti ottaneet vastaan tätä ns. COVID-19:iin kehitettyä geeniteknologista injektiota? Tieto olisi tarpeen, sillä en mitenkään voisi luottaa lääkäriin, jonka järki ja moraali olisi sillä tasolla, että hän ottaisi tämän kaltaisen pahaa agendaa edistävän ruiskeen elimistöönsä. Kuitenkin lähes kaikilta Suomessa tuntuu järki ja moraali tyystin kadonneen. Jos joskus tarvitsen lääkärin apua, koen silti olevani oikeutettu lääkäriin, jonka arvot ja kognitiivinen taso vastaavat omiani.
 
Hyvin kirjoitettu, miinuksena kuitenkin kappalejakojen puuttuminen, jolloin vaarana, ettei ymmärrä mitä kysymys käsittää, eli kysymys muuttuu sellaiseksi "möhjöksi" mihin ei voi vastata.

Vastaan kuitenkin kysymykseesi omalla näkemykselläni, kuten sen olen ymmärtänyt:
Agendasta poiketen ajattelevat lääkärit potkitaan pois töistään.

Ja sitten toiseen häämöttävään kysymykseen, että ovatko lääkärit ottaneet rokotteen?

Sanotusti varmaan kyllä, mutta käytännössä varmaan ei kukaan tai ainakaan juuri kukaan.

Edellinen kappale oli siis vain arveluni, mutta, jos olen väärässä, niin muistuttakaa siitä aina silloin ja tällöin myöhemmin, kiitos jo etukäteen :)





Onko vielä jossain Suomessa lääkäreitä, jotka eivät ole omakohtaisesti ottaneet vastaan tätä ns. COVID-19:iin kehitettyä geeniteknologista injektiota? Tieto olisi tarpeen, sillä en mitenkään voisi luottaa lääkäriin, jonka järki ja moraali olisi sillä tasolla, että hän ottaisi tämän kaltaisen pahaa agendaa edistävän ruiskeen elimistöönsä. Kuitenkin lähes kaikilta Suomessa tuntuu järki ja moraali tyystin kadonneen. Jos joskus tarvitsen lääkärin apua, koen silti olevani oikeutettu lääkäriin, jonka arvot ja kognitiivinen taso vastaavat omiani.
 
vierailija
Luulen, ettei homeopatian lääkärit ole ottaneet koronarokotetta eivät ota siis koskaan muitakaan rokotteita.
Lääkäri-arkkitehti-profeetta Maria Nordin ei myöskään ole ottanut rokotetta. Hänen vastaanotollaan ja kursseillaan on varmasti aina mielenkiintoisia pohdintoja rokoteasioihin.
 
vierailija
Hyvin kirjoitettu, miinuksena kuitenkin kappalejakojen puuttuminen, jolloin vaarana, ettei ymmärrä mitä kysymys käsittää, eli kysymys muuttuu sellaiseksi "möhjöksi" mihin ei voi vastata.

Vastaan kuitenkin kysymykseesi omalla näkemykselläni, kuten sen olen ymmärtänyt:
Agendasta poiketen ajattelevat lääkärit potkitaan pois töistään.

Ja sitten toiseen häämöttävään kysymykseen, että ovatko lääkärit ottaneet rokotteen?

Sanotusti varmaan kyllä, mutta käytännössä varmaan ei kukaan tai ainakaan juuri kukaan.

Edellinen kappale oli siis vain arveluni, mutta, jos olen väärässä, niin muistuttakaa siitä aina silloin ja tällöin myöhemmin, kiitos jo etukäteen
Katos, katos. Rättis yllätti kerrankin, että kirjoittaa muustakin kuin roskaruuasta. Eikä tee toinen toistaan typerämpiä aloituksia milloin mistäkin. Olen pitänyt aina sinua tosi outona heppuna.

Meillä muilla ei ole mitään vaikeuksia ymmärtää aloittajan tekstiä, BTW.

Ja ihan turhaan tässä yhteydessä kritisoit kappalejakoa, noin lyhyessä jutussa sillä ei ole väliä. Täällä on toistuvasti todella uuvuttavia tekstejä ilman kappalejakoa, ja täynnä kirjoitusvirheitä jopa otsikossakin. Miks et ole puuttunut niihin?
 
Minusta on typerää puuttua kirjoitusvirheisiin jos teksti on kuitenkin ymmärrettävää.

Meillä muilla ei ole mitään vaikeuksia ymmärtää aloittajan tekstiä, BTW.

Ja ihan turhaan tässä yhteydessä kritisoit kappalejakoa, noin lyhyessä jutussa sillä ei ole väliä. Täällä on toistuvasti todella uuvuttavia tekstejä ilman kappalejakoa, ja täynnä kirjoitusvirheitä jopa otsikossakin. Miks et ole puuttunut niihin?
 
vierailija
Onko vielä jossain Suomessa lääkäreitä, jotka eivät ole omakohtaisesti ottaneet vastaan tätä ns. COVID-19:iin kehitettyä geeniteknologista injektiota? Tieto olisi tarpeen, sillä en mitenkään voisi luottaa lääkäriin, jonka järki ja moraali olisi sillä tasolla, että hän ottaisi tämän kaltaisen pahaa agendaa edistävän ruiskeen elimistöönsä. Kuitenkin lähes kaikilta Suomessa tuntuu järki ja moraali tyystin kadonneen. Jos joskus tarvitsen lääkärin apua, koen silti olevani oikeutettu lääkäriin, jonka arvot ja kognitiivinen taso vastaavat omiani.
Voisitko avata hieman tuota pahaa agendaa. Mitä tarkoitat?
 
vierailija
Ja sä luulit saavasi vastauksen tällä.palstalla..

Tunnen vain yhden lääkärin, on ottanut rokotteen, mutta lisäksi useita muita terveydenhuoltoalalla toimivia, kaikki rokotettuja ja kahdesti.
 

Yhteistyössä