roikunko koska en osaa olla yksin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lilly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lilly

Vieras
ollaan siis erottu miehen kanssa..itse sanoin että nyt tuli stoppi ja en jaksa enää. miehen ongelmia mm.:

- alkoholisti
- kauhea haukkumaan ja sai itseluottamuksen alas
- teki katoamistemppuja
-mustasukkainen ihan liikaa ja vainoharhainen
-hakannut ihmisiä ,mutta ei minua. hakkasi mm. yhden läheiseni

hyviä puolia oli minun vilpitön rakastaminen ,ei pettänyt kertaakaan , oli lapsen syntymän aikaan ihana ihminen ja niitä aikoja muistelen vieläkin.

iltaisin varsinkin tunnen kamalaa ikävää vaikka tiedän ettei siitä enää mitään tulisi ja mies on kohdellut minua kuin #&%?$!* toisinaan ja ihan itsestäänselvyytenä. mutta vieläkin rakastan aivan kamalasti häntä ja tuntuu pahalta olla erossa ja miettiä että missä menee, löytääkö uuden tms. miten ihmeessä ees kaipaan tollaisen ihmisen läheisyyttä jne? tuntuu kamalalta olla erossa mutta ei me yhdessäkään voida olla.

miten pysyä vahvana kun mies soittelee, pyytelee takaisin jne?

#&%?$!* tätä elämää :'(

Kuule maailma on täynnä miehiä ja sinullekin takuuvarmasti löytyy PAREMPI!!! Nyt nokka ulos ja uutta etsimään jos et yksin uskalla olla. Tosin yksin olosta pitäisi vähän nauttia, minä kun olen ehkäpä hiukan kateellinen sinulle kun sinun ei tarvitse kenenkään likaisia sukkia pyykätä ;)
Pidä lippu korkealla ja muista oma arvosi; haluatko elää elämäsi äsken kuvailemasi ihmisen kanssa??
Äläkä usko mihinkään höpöhöpö-sananlaskuihin (kuten "ei mies vaihtalla parane".... paraneehan, kun etsii paremman!!) :hug:

Sulla selvästikin on miinuksia enemmän miehesi suhteen. Minun neuvoni olisi, että opettelisit ensin olemaan yksin, se on tärkeää. Sitten kun sen "taidon" osaa ja on päässyt edellisestä suhteestä irti, voi alkaa uutta kumppania etsimään. Todennäköistä on, varsinkin pitkän suhteen päätyttyä, että vuosi menee ennen kuin on toisesta yli päässyt. Toisilla ylikin, ja ehkä on niitäkin, jotka pääsevät vähemmällä. Mutta oikeasti se vie aikaa! Jotkut luulevat että eihän siinä mitään, mutta jossakin vaiheessa saattavat tajuta, että ovat vain yrittäneet esittää vahvempaa ja nuo ero asiat ovatkin jääneet käsittelemättä. Hyväksy se, että sinulla on kriisi, joka vie aikaa toipua.
Löydät varmasti tulevaisuudessa hyvän miehen, kunhan vain hyväksyt sen tosiasian, että sinun on ensin tehtävä se surutyö edellisen suhteen päätyttyä. Silläkin, vaikka ex olisi ollut järjellisesti ajatellen huono kumppani, tunteet ovat aina olemassa, eikä niitä voi kieltää.

Vaikka nyt on vaikeaa, tulee vielä sekin päivä kun voit taas hymyillä ja olla täysin onnellinen ihminen. Eikä ne hyvätkään miehet maailmasta lopu, mutta ala etsiä uutta kumppania vasta kun on sen aika ja olet valmis siihen. :hug:

se kuulu asiaan että eron jälkeen surraan ja kaivtaan toista. kun niitä hyviäkin aikoja oli, mies osasi olla huomaavainen ja rakasti, ehkä hellittelikin. ei tärkeää ihmistä unohda hetkessä.
anna itsellesi aikaa "erota" ja parantua erosta.
ja kyl sitä pohtii miksi kaikki meni niin kuin meni.
ja mitä jos asiat olisi muuttuneet ja mitä jos ..
mutta olet varmaan ratkaisun tehnyt huolellisesti miettien puntaroiden asioita ja tullut siihen tulokseen et paluuta ei ole.
mieti sitä miltä sinusta on tuntunut vaikeimpina hetkinä ja kun niitä hetkiä on niin paljon ja usein, että musertuu niiden alle.
tajuaa taas ikävän ollessa pahimmillaan et ei se todellakaan ruusuista ja onnellista ollut...
tsemppiä! :hug:

Voin kuvitella sen ikävän mikä kaihertaa...Mutta se on lähinnä varmaan vain yksinolon pelkoutta. Meinaa ne huonot asiat unohtua ja muistelee vain niitä hyviä. Sinullakin listassa löytyi paljon huonoja, joista on varmaan vaikea edes toipua (esim. itsetunnon murskaamisesta). Sellainen jättää pysyvät arvet.. tiedän kokemuksesta

Ja voin kokemuksesta myös sanoa sen että siitä selviää! Itse löysin melko pian uuden, jota pidin ihan vaan leluna. Molemmat tiedettiin se. Juteltiin paljon, istuttiin iltaa, käytiin baareissa. ja parin kk päästä tyyppi alkoi oksettamaan minua. HALUSIN olla yksin. Eli tuli se vaihe että halusi olla yksin, käsitellä asioita. ero ei tuntunutkaan enään niin pahalta. kavereiden kanssa kävi baareissa, mutta kenenkään mukaan en lähtenyt. Sitä kesti pidemmän aikaa. Kunnes löysin elämänkumppanini :heart:

Yhteistyössä