Rohkaisua tarvitseva

Elikkäs vauvakuume vaivaa aika usein, mutta mä oon keksinyt jo kaikki maailman syyt miksi ei enää. Tämän taustalla on se pelko synnytyksestä ja siitä kuinka sitä arkea jaksaa sitten pyörittää. :headwall: Jotenkin tässä nyt pitäisi joku ratkaisu tehdä. Harmittaa tämä päättämättömyys, olisi niin helppo jättää lapsien teko tähän, miksi ihmeessä mä edes haluan lisää lapsia, kun arki on nyttenkin ajoittain tosi raskasta. :headwall: :headwall: :headwall: Mikä nyt neuvoksi :ashamed:
 
Täytyy tunnustaa että kyllä mua joskus kun poika oli alle vuoden ja mulla julmettu vauvakuume,niin pelotti että jos teen toisen,miten ihmeessä selviän :| Tekemättä jäi silloin ja vieläkin vain 1 lapsi. Aion lisää tehdä mutta silloin kun se tuntuu itselleen hyvältä =)
 
Itse haluaisin neljättä lasta. Vaikka miten yrittää selitellä itselleen, että miksi ei kannata ryhtyä puuhiin, niin aina keksii kaksi hyvää puolta yhtä huonoa kohtaan... Eli jos mieli tekee lisää lapsia, niin eikun tekemään! Itsellä mies hieman vielä estelee... =)
 

Yhteistyössä