Rööperi

Me joskus vuokrattiin toi enkä nyt muista et ois ollut mitenkään erityisen huono?
Leffa tuntu melko todenmukaiselta jos mietin niitä dokkareita ja juttuja mitä Tom Sjöbergistä oon nähny / lukenut.

Mikä susta oli tosi huonoa?
Ehkä ne hahmot oli jotenkin liiotellun näköisiä, se tuli vielä mieleen...
 
Me joskus vuokrattiin toi enkä nyt muista et ois ollut mitenkään erityisen huono?
Leffa tuntu melko todenmukaiselta jos mietin niitä dokkareita ja juttuja mitä Tom Sjöbergistä oon nähny / lukenut.

Mikä susta oli tosi huonoa?
Ehkä ne hahmot oli jotenkin liiotellun näköisiä, se tuli vielä mieleen...
Ehkä tosiaan tuo, että Franzen on tullut niin yhden kampauksen mieheksi. Ja kamalan huono replikointi. Ainoa, joka mielestäni näyttelee edes siedettävästi on Samuli Edelmann.
 
Tunnetteko taustoja ja tarinoita elokuvan takaa yhtään? Se auttaa ymmärtämään ja jopa pitämään elokuvasta...
En tunne. Enkä yleensä ajattele, että aiheen tunteminen jotenkin vaikuttaisi elokuvasta pitämisen määrään. Mutta katson ehkä tätä huonolta kantilta. Elokuvan ymmärtäminen ja siitä pitäminen on minusta vielä kaksi eri asiaa.

JA IHAN toinen juttu on tämä mainosjuttu tässä välissä :D Elokuvan tarjoaa jne :D
 
Tarkoitin siis sanoa, että saatan kyllä ymmärtää elokuvia, joista en pidä ja pitää elokuvista, joita en ymmärrä. Tai pitää ja ymmärtää (yleensä luulen ymmärtäväni) elokuvasta. Joskus tulee niitäkin, joita en ymmärrä ollenkaan enkä myöskään pidä.
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Tarkoitin siis sanoa, että saatan kyllä ymmärtää elokuvia, joista en pidä ja pitää elokuvista, joita en ymmärrä. Tai pitää ja ymmärtää (yleensä luulen ymmärtäväni) elokuvasta. Joskus tulee niitäkin, joita en ymmärrä ollenkaan enkä myöskään pidä.
pst. minun piti lukea vastaus kahdesti, ennenkuin ymmärsin sen.
Ymmärsin ja pidin.:D
 

Yhteistyössä