Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kummassa?Alkuperäinen kirjoittaja annahalinen:Rodos: helppo nähdä koko saari lyhyessäkin ajassa, Rodoksen kaupunki itsessään helppo perheille. -80 luvun maine painaa yhä vaikka on siistiytynyt kivaksi paikaksi.
Kreeta: pitkät välimatkat jos haluaa nähdä muutakin kun ne rivissään olevat turistikylät. Kauniita paikkoja löytyy kun vuokraa jonkun pörryyttimen mutta päivässä ehtii liian vähän. Jos on kyseeessä pidempi loma niin aivan mahtava paikka sekin!
Toisessa näistä olen astellut vihille, siksi jäävään itseni siitä kumpi parempi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nappe:Kreetan Rethymnon oli kiva paikka. Rodoksen kaupunki oli kanssa jees, tosin ei ehkä ihan pienten lasten kanssa. Rodoksella kannattaa Faliraki kiertää kaukaa, brittinuorten juopottelumesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Kummassa?Alkuperäinen kirjoittaja annahalinen:Rodos: helppo nähdä koko saari lyhyessäkin ajassa, Rodoksen kaupunki itsessään helppo perheille. -80 luvun maine painaa yhä vaikka on siistiytynyt kivaksi paikaksi.
Kreeta: pitkät välimatkat jos haluaa nähdä muutakin kun ne rivissään olevat turistikylät. Kauniita paikkoja löytyy kun vuokraa jonkun pörryyttimen mutta päivässä ehtii liian vähän. Jos on kyseeessä pidempi loma niin aivan mahtava paikka sekin!
Toisessa näistä olen astellut vihille, siksi jäävään itseni siitä kumpi parempi![]()
Jonkun kreikkalaisen kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja pinkwawe:ihan kumpi vaan,molemmat :heart: B)
Alkuperäinen kirjoittaja helmiina kananen:Olemme käyneet molemmissa kolmen lapsen kanssa. Hirveästi riippuu hotskun sijainnista millaista on, olemme molemmissa paikoissa olleet vähän syrjemmässä joten taksilla/bussilla piti mennä jos tahtoi kaupunkiin. Kreetassa oli se huonoa että siellä ei taksiin otettu viisihenkistä perhettä (olisi pitänyt kahdella taksilla mennä), rodoksella otettiin kun kolme oli lapsia. Kreetalla on Haniassa valtavankokoinen Jumbo (lastentarviketavaratalo) ja rodokselle kun mentiin niin tietysti odotettiin paikallisen jumbon olevan samanlainen ja pettymys oli valtava kun olikin puolet pienempi=) Rodoksella plussana tämä jo mainittu vesipuisto! Molemmissa paikkisväestö ihanan ystävällistä ja lapsirakasta ja ruoka hyvää!
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Rodoksesta mulla ei oo kokemuksia, mutta Kreetasta oon tykännyt. Oltiin Haniassa (Agia Marinassa) viime keväänä. Vuokrattiin auto, niin päästiin kätevästi kiertämään saarta. Suosittelen ehdottomasti Falasarnan ja Elafonissin rannoissa käymistä, paljon hienompia kuin ne paikalliset rannat. Ruoka oli hyvää joka paikassa ja paikalliset ihmiset tosi ystävällisiä.
Vaikea keksiä, mitä kertoa, kun en tiedä mikä kaikki teitä kiinnostaa. Millaisella porukalla olette menossa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Rodoksesta mulla ei oo kokemuksia, mutta Kreetasta oon tykännyt. Oltiin Haniassa (Agia Marinassa) viime keväänä. Vuokrattiin auto, niin päästiin kätevästi kiertämään saarta. Suosittelen ehdottomasti Falasarnan ja Elafonissin rannoissa käymistä, paljon hienompia kuin ne paikalliset rannat. Ruoka oli hyvää joka paikassa ja paikalliset ihmiset tosi ystävällisiä.
Vaikea keksiä, mitä kertoa, kun en tiedä mikä kaikki teitä kiinnostaa. Millaisella porukalla olette menossa?![]()
Meitä siis minä, mies ja 8 ja 10v lapset =) Lähinnä rentoutumaan lähdetään, eli suuria kulttuurielämyksiä ei etsitä. Hotellilla pitäisi olla hyvä allasalue ja ruokapaikat kävelymatkan päässä![]()