Rodokselta puuroa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Saako Rodokselta puuroa? Siis tarkoitan puurohiutaleita, joista voisi itse tehdä iltapuurot. Vai pitäisikö harkita vievänsä mukana Suomesta...Puuro kun on helppo ja täyttävä iltapala niin olisi kiva saada sitä.
 
No eiköhän sieltä saa puuroa siinä missä Suomessakin, mutta teinä söisin iltapalaksi paljon mieluummin kaikkea jännää, mitä kaupasta löytyy.
Esim. tuntemattomia kasviksia ja hedelmiä, paikallisten leipomia leipiä ja leivonnaisia, sardiineja...
 
Jos on kyse vauvasta tai taaperosta, niin sitten ymmärrän tuon puurojutskan...Mutta jos teidän aikuisten pitää saada puuroa iltapalaksi, niin suosittelen unohtamaan puurot, avartamaan makumaailmaa, ja maistelemaan paikallisia herkkuja :)

Itse en tosin koskaan löytänyt Rodokselta hyvää ravintolaa, olin ehkä tottunut liian hyvälle siinä "naapurissa" eli Turkin puolella :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Jos on kyse vauvasta tai taaperosta, niin sitten ymmärrän tuon puurojutskan...Mutta jos teidän aikuisten pitää saada puuroa iltapalaksi, niin suosittelen unohtamaan puurot, avartamaan makumaailmaa, ja maistelemaan paikallisia herkkuja :)

Itse en tosin koskaan löytänyt Rodokselta hyvää ravintolaa, olin ehkä tottunut liian hyvälle siinä "naapurissa" eli Turkin puolella :D

Yäk.
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Jos on kyse vauvasta tai taaperosta, niin sitten ymmärrän tuon puurojutskan...Mutta jos teidän aikuisten pitää saada puuroa iltapalaksi, niin suosittelen unohtamaan puurot, avartamaan makumaailmaa, ja maistelemaan paikallisia herkkuja :)

Itse en tosin koskaan löytänyt Rodokselta hyvää ravintolaa, olin ehkä tottunut liian hyvälle siinä "naapurissa" eli Turkin puolella :D

Just nimenomaan lapsesta kyse, ei meistä vanhemmista :D Huvittaa kuinka porukka käsitti tämän niin, että mä menen syömään OIKEIN RODOKSELLE PUUROA :D Jos nyt ei kuitenkaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Jos on kyse vauvasta tai taaperosta, niin sitten ymmärrän tuon puurojutskan...Mutta jos teidän aikuisten pitää saada puuroa iltapalaksi, niin suosittelen unohtamaan puurot, avartamaan makumaailmaa, ja maistelemaan paikallisia herkkuja :)

Itse en tosin koskaan löytänyt Rodokselta hyvää ravintolaa, olin ehkä tottunut liian hyvälle siinä "naapurissa" eli Turkin puolella :D

Just nimenomaan lapsesta kyse, ei meistä vanhemmista :D Huvittaa kuinka porukka käsitti tämän niin, että mä menen syömään OIKEIN RODOKSELLE PUUROA :D Jos nyt ei kuitenkaan...

No hei, niitäkin on jotka raahaavat kotimaasta mukana puurot ja einekset kun matkustavat etelään :D. Ja laivamatkalle ottavat Tupperin purkissa ruokaa jonka lämmittävät lastenhuoneen mikrossa. Siis ihan aikuisia ihmisiä :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Jos on kyse vauvasta tai taaperosta, niin sitten ymmärrän tuon puurojutskan...Mutta jos teidän aikuisten pitää saada puuroa iltapalaksi, niin suosittelen unohtamaan puurot, avartamaan makumaailmaa, ja maistelemaan paikallisia herkkuja :)

Itse en tosin koskaan löytänyt Rodokselta hyvää ravintolaa, olin ehkä tottunut liian hyvälle siinä "naapurissa" eli Turkin puolella :D

Just nimenomaan lapsesta kyse, ei meistä vanhemmista :D Huvittaa kuinka porukka käsitti tämän niin, että mä menen syömään OIKEIN RODOKSELLE PUUROA :D Jos nyt ei kuitenkaan...

No hei, niitäkin on jotka raahaavat kotimaasta mukana puurot ja einekset kun matkustavat etelään :D. Ja laivamatkalle ottavat Tupperin purkissa ruokaa jonka lämmittävät lastenhuoneen mikrossa. Siis ihan aikuisia ihmisiä :laugh:

Hah :D No toi on kyllä huvittavaa, kyllä lomalla pitää kuitenkin LOMAILLA, matka maksettu niin miksi sitten pihistellä paikanpäällä :D
 
Ei puuron syöminen ole pelkästään rahassa pihistelyä. Mulla vatsa tykkää hyvää kun aloitan aamuni puurolla ja voisin kuvitella tekeväni niin myös lomalla.
 
Anoppi vie perunatkin mukana etelänmatkoilleen, jossa muuten käy mielestäni suht tiuhaan..Pahimmillaan kylmälaukussa karjalanpiirakat ja omat maidot messissä..Että revi siitä.. :laugh:

Mut siis kyl sieltä varmasti vauvalle puuroainekset löytyy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Huoh.. ihan Rodokselle syömään kaurapuuroa? :laugh: :laugh:

Niin, mutta kun on pieni lapsi mukana..mieti sitä. Puuro kun on vaan pienen lapsen kanssa helppo ja kätevä iltapala.

Etpäs aloituksessasi maininnut, että puuroa lapselle, joten en olettanut että tarkoitat juuri lasta. Vauvalle voi kai ottaa hiutaleita mukaankin, isommat (siis n. 1v.) toki voivat syödä muutakin kuin puuroa, ainakin lomamatkan ajan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
kyllä siällä jotain uuroja myytiin kaupoissa en tarkemmin katsellut,mutta ota mukaan vaikka eloveenan pussipuuroja

Joo, näin mä ajattelin. Eipä tullut mieleen ne pussipuurot ennen kuin aloituksen tein. Nehän ei tilaa vie yhtään ja ovat nopeita tehdä.
 

Yhteistyössä