Robinson-rekisteri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ONko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ONko

Vieras
Onko kukaan hommannut suoramarkkinointikieltoa tuonne Robinson rekisteriin? Olen muutaman kerran koittanut soittaa, mutta sieltä ei vastata! Muutenkin epäilyttää, koska rekisteri on suoramarkkinointifirman pyörittämä ja maksullinen, ja vieläpä netissä jotkut väittävät saaneensa kahta kauheammin mainontaa sen jälkeen.

Kokemuksia kellään?

Minulla on! Ja on tuo toiminut.. nyt vain yks pv soitin ja varmistelin, että se on vielä voimassa. Ja olihan tuo. (yritin pari kertaa kun ensin ei vastannut)
Ja ei kai se muuta maksa kuin sen, että sinne soittaa ja on seuraavat 3vuotta voimassa. Ainakin minulle ei enää lehtikauppiaat ym. soittele ja jos joskus harvoin joku myyjä soittaa, niin sanon heti, että minulla kyllä on se kielto päällä. Samantien lopettavat puhelun! :D Joten minä ainakin suosittelen!

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Kaikkihan nuo rekisterit on maksullisia. Nämä firmat myyvät markkinointikieltotietoja lehtimyyntifirmoille ym. eteenpäin, ja tekevät sillä bisnestä.

No eipäs ole esim. AKE:n tai Väestörekisterikeskuksen suoramarkkinointikiellot maksullisia.

Ja onhan toi vähän niinkun suojelurahaa, JOKO ostat tän palvelun TAI me vainotaan sua sukkahousutarjouksilla.

Soitin kyseiseen rekisteriin ja puhelu maksoi noin 0;50€+ppm ja tällä jutulla sain lehtimyyjien soitot täysin loppumaan. Voimassa kolme vuotta. Ja lisälaskua ei ole tullut. jo pari vuotta ollu voimas. Olen tyytyväinen.

Yhteistyössä