Robin Hood- sarja 80-luvulla

  • Viestiketjun aloittaja clannad
  • Ensimmäinen viesti
clannad
Muistaako kukaan vielä 80-luvulla kesäisin pyörinyttä "Robin of Sherwood"-sarjaa? Robinia esitti ensin Michael Praed ja myöhemmin Jason Connery. Itse olen vieläkin koukusssa ko. sarjaan vaikka aikaa esityksestä on jo 20 vuotta.
 
Pistäkää palautetta subbarille...
Mä haluisin sen konankoukkuja kahdelle sarjan ja villi pohjolan - taas.
Ja sitten sellanen vietnamin sodasta kertonut china beach? Tuli myöhään illalla, siinä oli se sama nais näyttelijä kun villissä pohjolassa. Tummat lyhyet hiukset... Mä olin sillon murkkuikänen eli en muista nimiä tms.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2006 klo 13:16 Footballers Wife kirjoitti:
Mulla ei oo mitään tajua mistä te puhutte... Milloin tarkalleen tätä on näytetty?
Voi muistan! Että se olikin niiiin ihana se Robin. Oliskohan sitä näytetty -85-89 paikkeilla? Ei ole kyllä tarkempaa tietoa. Innostuin tästä muistelemaan mitä muita sarjoja tuli silloin seurattua. Tuolla Mitäs nyt -puolella pyörii sellainen ketju, missä on kaivettu jonkun verran 80-luvun musiikkivideoita. Niiden mukana oli kiva muistella "nuoruutta".
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2006 klo 19:05 Unissakävelijä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2006 klo 13:16 Footballers Wife kirjoitti:
Mulla ei oo mitään tajua mistä te puhutte... Milloin tarkalleen tätä on näytetty?
Voi muistan! Että se olikin niiiin ihana se Robin. Oliskohan sitä näytetty -85-89 paikkeilla? Ei ole kyllä tarkempaa tietoa. Innostuin tästä muistelemaan mitä muita sarjoja tuli silloin seurattua. Tuolla Mitäs nyt -puolella pyörii sellainen ketju, missä on kaivettu jonkun verran 80-luvun musiikkivideoita. Niiden mukana oli kiva muistella "nuoruutta".
Se on täytynyt olla -87 jälkeen ja ennen -91, koska silloin en asunut suomessa muuta kuin lyhyen pätkän joskus -89 vaiheilla. Ei mitään mielikuvaa...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.10.2006 klo 14:13 pitkä kiekko kirjoitti:
Hei! Osaisko joku linkittää vaikka kuvaa siitä sarjasta tänne...miekin näkisin, millainen komistus tuo RH oikein oli!! Ei ole muuten kunnollista muistikuvaa! =)
Löysin yhden musiikkivideon, missä on pätkiä sarjasta. Mutta tässä on siis se ensimmäinen RH Michael Praed. Siitä toisesta ei mulla ole minkäänlaista mielikuvaa...

http://www.youtube.com/watch?v=Ltps17if3t8&mode=related&search=
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.10.2006 klo 18:01 Unissakävelijä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.10.2006 klo 14:13 pitkä kiekko kirjoitti:
Hei! Osaisko joku linkittää vaikka kuvaa siitä sarjasta tänne...miekin näkisin, millainen komistus tuo RH oikein oli!! Ei ole muuten kunnollista muistikuvaa! =)
Löysin yhden musiikkivideon, missä on pätkiä sarjasta. Mutta tässä on siis se ensimmäinen RH Michael Praed. Siitä toisesta ei mulla ole minkäänlaista mielikuvaa...

http://www.youtube.com/watch?v=Ltps17if3t8&mode=related&search=
Olipas söpö poju! Varmasti olisin ollut minäkin aivan lätkässä, jos olisi silmiini aikoinaan osunut =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.10.2006 klo 18:08 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.10.2006 klo 18:01 Unissakävelijä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.10.2006 klo 14:13 pitkä kiekko kirjoitti:
Hei! Osaisko joku linkittää vaikka kuvaa siitä sarjasta tänne...miekin näkisin, millainen komistus tuo RH oikein oli!! Ei ole muuten kunnollista muistikuvaa! =)
Löysin yhden musiikkivideon, missä on pätkiä sarjasta. Mutta tässä on siis se ensimmäinen RH Michael Praed. Siitä toisesta ei mulla ole minkäänlaista mielikuvaa...

http://www.youtube.com/watch?v=Ltps17if3t8&mode=related&search=
Olipas söpö poju! Varmasti olisin ollut minäkin aivan lätkässä, jos olisi silmiini aikoinaan osunut =)
Juu, kyllähän tuo vieläkin näyttää ihan söpöltä. Tosin oma miesmaku on nyt hieman muuttunut, mutta kyllä tuota katselee edelleen.
 
Voi ei tätä nostalgiaa -kiitos linkistä! :flower: :flower: :flower:

Michael Praed näytteli joskus Robin Hoodin jälkeen Dynastiassa (oli joku prinssi tms) eikä ollutkaan sitten enää ollenkaan niin vetävä kuin Robinina.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.10.2006 klo 20:41 Feenikslintu kirjoitti:
Voi ei tätä nostalgiaa -kiitos linkistä! :flower: :flower: :flower:

Michael Praed näytteli joskus Robin Hoodin jälkeen Dynastiassa (oli joku prinssi tms) eikä ollutkaan sitten enää ollenkaan niin vetävä kuin Robinina.
Hei niin muuten näyttelikin! Enpäs muistanutkaan enää koko juttua.
 

Yhteistyössä