V
vieras
Vieras
Jos menisitte nyt ristiäisiin, haluaisitteko siellä mielummin olevan ruuan, vai vain kahvipöydän? Entä mitä siellä olisi tarjolla, jos saisitte itse valita?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:No siskon vauvan ristiäisten menua ollaan suunniteltu yhdessä siskon kans. Sinne tulee kahvipöytä perinteisine täytekakkuineen (vielä ei tiedetä, tehdäänkö ihan kermakakku vai mikä ) ja erikseen suolaista kahvileipää voileipien muodossa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:No siskon vauvan ristiäisten menua ollaan suunniteltu yhdessä siskon kans. Sinne tulee kahvipöytä perinteisine täytekakkuineen (vielä ei tiedetä, tehdäänkö ihan kermakakku vai mikä ) ja erikseen suolaista kahvileipää voileipien muodossa.
Millaisia voileipiä sinne tulee?
Alkuperäinen kirjoittaja Pilviini harmaana:Olen kirjoittanut aiemminkin... Meillä pikkukakkosella samanlainen kaava kuin esikolla. 16:00 ruokailu: salaatti, graavilohi, rieska ja ruisleipä, perunamuussi, poronkäristys, puolukka, suolakurkku. 17:00 kaste. Kasteen jälkeen kahvipöytä: suklaakakku, pulla ja keksi.
Olisi kivempi jos leivät olisi valmiiksi tehdyt vadille.Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:No siskon vauvan ristiäisten menua ollaan suunniteltu yhdessä siskon kans. Sinne tulee kahvipöytä perinteisine täytekakkuineen (vielä ei tiedetä, tehdäänkö ihan kermakakku vai mikä ) ja erikseen suolaista kahvileipää voileipien muodossa.
Siis voileipäpöytä, mistä jokainen saa tehdä itse mieleisensä leivän. Tarjolla on vaaleeta ja tummaa leipää, margariinia ja sulatejuustoa, kinkkuleikkele, metwursti, joku perusjuusto (esim. arkijuusto ) ja voimakkaampi juusto (esim. emmental ), kurkku, tomaatti, suolalohi
Alkuperäinen kirjoittaja miksi ei ruokaa:Miksi niin moni ei halua ruokaa ristiäisissä?
Ruoka ei kuulu ristiäisiin mielestäni.Alkuperäinen kirjoittaja miksi ei ruokaa:Miksi niin moni ei halua ruokaa ristiäisissä?
Minusta taas tuo voileipäpöytä olis mukavampi, sais kaikki mieleisiään.Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Olisi kivempi jos leivät olisi valmiiksi tehdyt vadille.Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:No siskon vauvan ristiäisten menua ollaan suunniteltu yhdessä siskon kans. Sinne tulee kahvipöytä perinteisine täytekakkuineen (vielä ei tiedetä, tehdäänkö ihan kermakakku vai mikä ) ja erikseen suolaista kahvileipää voileipien muodossa.
Siis voileipäpöytä, mistä jokainen saa tehdä itse mieleisensä leivän. Tarjolla on vaaleeta ja tummaa leipää, margariinia ja sulatejuustoa, kinkkuleikkele, metwursti, joku perusjuusto (esim. arkijuusto ) ja voimakkaampi juusto (esim. emmental ), kurkku, tomaatti, suolalohi
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Ehkä siksi, että sille päivälle äitillä on ihan tarpeeksi muutenkin tekemistä + ressaamista! Vaik apureita oliskin! Ja ristiäis aamu/päivä menee valmistautuessa itse juhlaan ei tarjoiluun!
No jokaisella on mielipiteensä. Itse tekisin erilaisia voileipiä vadeille.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Minusta taas tuo voileipäpöytä olis mukavampi, sais kaikki mieleisiään.Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Olisi kivempi jos leivät olisi valmiiksi tehdyt vadille.Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:No siskon vauvan ristiäisten menua ollaan suunniteltu yhdessä siskon kans. Sinne tulee kahvipöytä perinteisine täytekakkuineen (vielä ei tiedetä, tehdäänkö ihan kermakakku vai mikä ) ja erikseen suolaista kahvileipää voileipien muodossa.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja miksi ei ruokaa:Miksi niin moni ei halua ruokaa ristiäisissä?
Ehkä siksi, että sille päivälle äitillä on ihan tarpeeksi muutenkin tekemistä + ressaamista! Vaik apureita oliskin! Ja ristiäis aamu/päivä menee valmistautuessa itse juhlaan ei tarjoiluun!