T
Turkilmas
Vieras
Oli muuten aivan mielettömän ihanat ristiäiset. Kaikki meni ihan nappiin. Kotikaste oli niin tunnelmallinen ja kiva ja pienellä porukalla (19 henkeä) oli niin lämmin tunnelma. Anopppi oli laittanut kaikki ihan viimeisen päälle ja kaikki oli oli vaan niin hienosti.
Vauva tosin päätti kesken toimituksen että hänellä on aivan JÄRJETÖN nälkä ja huuto oli sen mukainen
. Lopulta mun oli pakko lähteä hakemaan tuttipulloa jotta saatiin vauva hiljaiseksi ja tyytyväiseksi.
Kastetilaisuuden päätteeksi mä lauloin, mutta oli pakko jättää muutama säkeistö väliin, sillä mun mies alkoi niin paljon kyynelehtimään mun vieressä :heart: . Tiesin miten nolona hän on, joten oli pakko päästää hänet piinasta
. Eipä silti, meinasi juhlasta tulla vallan itkuvirsi, jopa pappi oli kyynelehtinyt
.
Ihanaa että ristiäiset on ohi, kaikki meni loistavasti ja meidän pojalla on maailman paras nimi (isoveljensä lisäksi) =) :heart:
Vauva tosin päätti kesken toimituksen että hänellä on aivan JÄRJETÖN nälkä ja huuto oli sen mukainen
Kastetilaisuuden päätteeksi mä lauloin, mutta oli pakko jättää muutama säkeistö väliin, sillä mun mies alkoi niin paljon kyynelehtimään mun vieressä :heart: . Tiesin miten nolona hän on, joten oli pakko päästää hänet piinasta
Ihanaa että ristiäiset on ohi, kaikki meni loistavasti ja meidän pojalla on maailman paras nimi (isoveljensä lisäksi) =) :heart: