ristiäiset tulossa.. apua kiitos=)

ristiäiset tulossa!!!!!!!!!! apua

heippa.. en tiedä onko kellään samoja ongelmia mutta varmaan teitäkin löytyy.. miten olette ratkasseet sen...........

eli siis ristiäiset tulossa ja mitä vaatetta itselle päälle.. minulle ei mene vielä mitkään vanhoista juhlavaatteista ja sit toisekseen vaatteitten pitäs olla semmoset jotta olis olis helppoo myös imettää... ..juu en osta boobin mitään imetys mekkoa ..kallis + että mun muodot täyttävät mekon ihan liian hyvin ..

mitä ihmettä sitä laittas päälle.. ei viitsisi satsata mitään isoja summia vaatteeseen mitä tulee käytettyä kerran.. meillä kuitenkin ristiäistarjoilut ruokaravintolassa joten pitäisi olla suht hienoa vaatetta päällä ...

onko kellään myydä jotain juhlavanpaa hepenettä kokoa 42.. niin voi laittaa viestiä...
ehdotuksia odotellen...

rv0

poitsu synty 22.8

laitoin ton saman tekstin tonne syntyneet puolelle ja ajattelin laittaa myös tänne kun tänne minä kuulun :D ...

eli mitään mummo vaatetta en halua päälleni...
 
Onnittelut pikkuisen johdosta! :flower: =)

Vaatteista, nyt kun on syksy, niin kaikki neuleet on kivoja ja niitä saa juhlavampanakin, esim. jotain karvakauluksellista... Yhdistä siisteihin housuihin, ehkä kaapistasi jo löytyy, ei tarvisisi ostaa. Neule joustaa ja on helppo avata imetyksen ajaksi. Koruilla tai sopivalla huivilla, kengillä, kampauksella viimeistelet. Mulla ainakin toimi näin esikoisen kanssa, jolloin meidän avioliitto myös siunattiin kirkossa ennen kastetta. Oltiin ravintolassa jälkeenpäin. =)
 
vau kiitti vinkeistä...nyt vaan katsomaan josko jollain olis semmosia myynnissä.. mulla ei tosissaan ole ton kokosta kaapissa, muuta kuin äitiysvaatetta =) ..
itsellä ei mitään parempia housuja löydä tossa koossa eikä kyllä mitään neuleitakaan jotka kelpais juhliin..
 
Mulla oli vetoketjullinen jakkupuku esikoisen ristijäisissä. Se on sellaista joustokangasta, joten on ollut käyttöä jälkeenpäinkin. Vetskari oli helppo avata kun imetti. Paitapuserotkin on ihan helppoja imetys tarkoitukseen. Nythän on vähän mamma-malliset paidat muotiakin, joten masulle löytyy tilaa. Voihan sitä laittaa vaikka kietasuhameen, itselläni yksi musta silkkinen, joka on juhlava joka paikassa. Ja antaa vähän masulle tilaa ja voi käyttää myöhemminkin. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2005 klo 18:37 Koivu kirjoitti:
Miten teillä on varaa tarjota ruokaravintolassa ristiäistarjoilu, jos et mekkoa tai uutta vaatetta viitsi ostaa? :ashamed: utelias

hei mä en tosissaan niitä pippaloita järjestä...jos olisin itse järjestäny ristiäiset niin niissä olis ollu kummit ja isovanhenmat, mutta kun isovanhenmat haluavat sukulaisiaan sinne niin siitä vaan järjestämään pippaloita....

:'( .. meillä ei mitään ylimäärästä rahaa.. minimi äitiysraha ei kovin kummoinen ole 15.20e päivä miinus verot... :'(
 
s-niemi
Mä kolusin kaapit läpi ja ajattelin et en kanssa osta uutta....
Löyty musta jakku, mikä käy paikkaan kun paikkaan, siihen yhdistin mustan äitiyshameen ja pidemmällä helmalla olevan pukeutumispiadan (jäi vatsamakkarat piiloon ja hameen vyötärö)), kaulaan kietaisin uhuen huivin ja niitähän löytyy missä värissä tahansa! Omasta mielestä olin ihan simpsakka, pienen pojan äiti! =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2005 klo 20:20 wilma69 kirjoitti:
heissan!löytyikö asu juhlaan?millainen?kerrohan,kun mulla on kohta sama ongelma edessä :)
kaapin perästä löyty yhet vanhat mustat juhlahousut (mahtu jalkaan), ostin mustan imetys topin ja sen päälle semmosen pitsijakun pitkähihasen missä vaan semmonen hakanen edessä sit pitää varmaan kattoo jotain koruja tai jotain liinaa piristämään tätä asua...

miltä kuullostaa..
meillä ristiäiset vasta 22.10 mutta piti alottaa hyvissä akoin miettimään...
 

Yhteistyössä