ristiäiset ilman isää

Alkuperäinen kirjoittaja napero77:
Mitään selitystä en saanut kun vaadin tulemaan... sanoi vaan ettei pysty!!! Ei pystytä mekään olemaan kotona :headwall: :'( Mieheni on sähköasentaja...
No jep! En mitenkään pysty uskomaan, että OIKEASTI ei voinut olla pois sitä aikaa..

:/ :hug:
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
miten tuo on mahdollista, siis tuliko töihin kutsu ennen vain jälkeen sen ku ristiäis päivä on sovittu??
Samaa mietin. Lienee aika harvinaista, ettei työpaikalla järjestetä työvuoroja siten, että työntekijä pääsee oman lapsensa ristiäisiin.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja napero77:
Siis voiko näin mennä? Meillä isä laittoi työt ristiäisten edelle :'( Kiva siinä selitellä (nolona) ettei isä ilmesty oman lapsen ristiäisiin... :headwall: :ashamed:

Onko muita joilla vastaava sattunut...?
Kenelle sun pitää selitellä?

 
ippi
Ei ole normaalia sanon minä-illaksihan vois mennä vielä töihin jos on PAKKO-mut enpä ole ikinä kuullut moisesta,että oman lapsen ristiäisiin ei isä olisi halukas tulemaan.
 
kaisa
Alkuperäinen kirjoittaja napero77:
Mitään selitystä en saanut kun vaadin tulemaan... sanoi vaan ettei pysty!!! Ei pystytä mekään olemaan kotona :headwall: :'( Mieheni on sähköasentaja...
niin tuliko työantajalta työvuorot vasta sen jälkeen ku te olitte ristiäispäivän valinneet?? Miten aikaisemmin on ollu? Onko saanu vapaata tarvittaessa?
 
sh
Alkuperäinen kirjoittaja x:
varasitte ristiäiset liian aikaisin.. ei kannata varata ennen kuin vuorotyötä tekevän työvuorot on tiedossa

ps. mä olen sh enkä saanu oman pappani hautajaisiina vapaata..
Ihania työkavereita sulla kun kukaan ei voinu vaihtaa vuoroa.....
 
x
Alkuperäinen kirjoittaja sh:
Alkuperäinen kirjoittaja x:
varasitte ristiäiset liian aikaisin.. ei kannata varata ennen kuin vuorotyötä tekevän työvuorot on tiedossa

ps. mä olen sh enkä saanu oman pappani hautajaisiina vapaata..
Ihania työkavereita sulla kun kukaan ei voinu vaihtaa vuoroa.....
sepä se.. ku tein yövuoroja ni kukaan ei alkanu tekeen mun yötä et oisin voinu kävästä :/ ei uskaltanu lähteä 3:n yön jälkeen ajamaan nukkumatta 300km ja sit taas takas yöksi töihin.
Meinasin kyl et haen saikkua, mut työnantaja meinas ettei ois hyväksyny sitä. Palkatontakaan ei voinu antaa, ku ois pitäny ite hommata joku tilalls.. arvatkaa vain olinko siel töissä kauan. Heti läksin ku työsoppari loppu
 

Yhteistyössä