ristiäiset ilman isää

Siis voiko näin mennä? Meillä isä laittoi työt ristiäisten edelle :'( Kiva siinä selitellä (nolona) ettei isä ilmesty oman lapsen ristiäisiin... :headwall: :ashamed:

Onko muita joilla vastaava sattunut...?
 
Miksette valinneet yhdessä päivää joka sopii molemmille?
Ei sinun tarvitse mitään selitellä, anna miehesi selittää omasta puolestaan jos ihmiset kysyy, vastaa vain että sitä teidän pitää kysyä mieheltä.
 
vieras
Kyllä minä vaatisin miehen paikalle. tai ei olis hetkeen asiaa saman katon alle. Tarpeeksi kun suuttuisin niin voisin vetää ne ristiäiset ilman miestä mutta mies sais kyllä sit sen mukaan.
 
peesaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä minä vaatisin miehen paikalle. tai ei olis hetkeen asiaa saman katon alle. Tarpeeksi kun suuttuisin niin voisin vetää ne ristiäiset ilman miestä mutta mies sais kyllä sit sen mukaan.
samoin tekisin
 
www
joo sama homma täällä. lapsen isä eikä lapsen isän puolen sukulaiset tulleet ristiäisiin. syynä isällä oli se että lapsi sai mun sukunimen.. ja muilla sukulaisilla oli syynä se että koska lapsen isäkään ei tule niin eivät hekään :O
 
No ohhoh...
Käsittämätöntä. :eek: Mun mielestä tuo on verrattavissa melkeenpä siihen, ettei tulis omiin häihin. :D Ei missään tapauksessa isä töihin tai muuten pitää siirtää ristiäisiä. Mä en ainakaan ikinä kehtais pitää ristiäisiä, jos ei mies olis paikalla.
 
ju
Alkuperäinen kirjoittaja napero77:
Siis voiko näin mennä? Meillä isä laittoi työt ristiäisten edelle :'( Kiva siinä selitellä (nolona) ettei isä ilmesty oman lapsen ristiäisiin... :headwall: :ashamed:

Onko muita joilla vastaava sattunut...?
millainen työ,onko sellanen et ihan välttämättä pitää olla töissä?
 
Ristiäisistä sovittiin jo kesäkuun alussa, YHDESSÄ sovittiin sopiva päivä! Sanoin perjantaina vielä, että jos ei ilmaannu paikalle, ei myöskään me olla kotona kun tulee... EIKÄ OLTU, äsken haettiin lisää vaatteita lapsille ja ollaan jonkun aikaa pois, enkä tiedä palataanko enää...
 
Ei sun tarvitse kenellekään selitellä. Sen kun sanot kyselijöille niin kuin asia on että isä arvostaa enemmän työtään kuin lastaan ja perhettään.

Tietenkin asia on toisin jos isä toimii ammatissa jossa on joskus vain pakko lähteä, esim. meripelastajan tmv. mutta eipä nyt taida olla suuronnettomuuksiakaan.
 
d
Mut en vieläkään ymmärrä, et miks lähti töihin.. siis eikö ollu tahotu töistä kyseistä päivää vapaaksi, vai tuliko keikkatehtävä? oliko pois omasta syystään vai eikö työnantaja antanut vapaapäivää.. onko selittäny syytä sulle mitenkään?
 
Alkuperäinen kirjoittaja napero77:
Ristiäisistä sovittiin jo kesäkuun alussa, YHDESSÄ sovittiin sopiva päivä! Sanoin perjantaina vielä, että jos ei ilmaannu paikalle, ei myöskään me olla kotona kun tulee... EIKÄ OLTU, äsken haettiin lisää vaatteita lapsille ja ollaan jonkun aikaa pois, enkä tiedä palataanko enää...
:/ :hug:
 

Yhteistyössä