Riskiraskaus-kuumeilijat

Hei, tämän aiheen perustin siksi että niilläkin naisilla on oikeus kuumeilla ja toivoa vauvaa vaikka raskaus ei kaikkien sääntöjen mukaan ehkä menisikään. Toivon siis pikkukakkosta, vaikka riskejä on olemassa mutta voi olla että kaikki menee täydellisen hyvin - kukaan ei voi varmuudella tietää. Periaatteessa kenen tahansa raskaus voi olla riski, mutta harva sitä etukäteen tietää eikä aina voi todellakaan sitä tietää. Tarkoitus ei ole tietenkään ketään pelotella vaan myös riskisynnyttäjillä on mahdollisuus löytää raskaudesta ja tulevasta vauvasta jotain positiivista. Olen reilun viikon päässä menossa lääkäriin ja toivon että näytetään vihreää valoa. Jos raskaudessani olisi liikaa riskejä olen valmis senkin hyväksymään eikä elämä siihen lopu, sitten olisi aikaa harrastuksille.

 
Minä kuuluun riskiraskauden odottajien piiriin. Kuopuksen odotus oli jo riski odotus vaan kaikki meni oikein hyvin. säännöllisessä tarkkailussa olin koko raskauden ajan eli äiti polilla kävin kuukausittain ja lopussa parin viikon välein.
 
Ämy
Riskiraskauskuumeilija täälläkin ikänsä, aikaisempien raskauksien ja synnytyksien puolesta. Jaetaampa kokemuksia ja pelkoja (eikö ne pelot ole yleensä päällimäisin asia näissä riskiraskauksissa?!) Kokemukseni mukaan on vaikea saada positiivsta tukea lähipiiriltä vauvakuumeilulle.
 
No mäkin kai kuulun tänne. Esikoinen syntyi ennen aikojaan, sit rk ja keskenmeno rv:llä 19+0 ja kodussa rakennevika.

Seuraavassa mahd. raskaudessa asun varmaan ä-polilla: seurataan tarkasti ton keskenmenon takia, sit sitä onko vauva terve ja sit lopuks vielä sitä ettei synny kauhean paljon ennen aikojaan --> kohdun rakennevika vaikuttaa siihen, että tuskin ikinä pääsen LA:han saakka, kohdussa ei vaan mahu vauva kasvamaan loppuun saakka. :(
 
Hei :wave:

Mie en kuulu kuumeilijoihin vaan olen paraikaa raskaana rv 24+ Riskiraskaus on kuitenkin kyseessä, et jos joku haluaa kysellä tai muuten vaan jutskailla niin laittakaa yksäriä tulemaan :) Itse ainakin olen ollut tosi paljon vertaistukea vailla ja onnekseni sitä on löytynytkin :) Kovat peukutukset kaikille riski-kuumeilijoille, plussatuulta!
 

Yhteistyössä