Ripsiväreistä asiaa, auttakaa herkkäihoiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
suositelkaa ripsiväriä joka käy herkästi reagoivalle iholle. Harvoin nykyään ehdin enää meikkaamaan ja eilen/tänään laitoin ripsaria ja silmät vuotaa ja on tulehtuneet taas. Eli Tuo Loreal ei sovi mulle. Eikä kyllä moni muukaan merkki.

Mikä ois hyvä, sellanen josta teille ei ootullut mtn oireita!!?

Clinique!! Ihan loistava ripsiväri. Olen käyttänyt jo kymmenen vuotta ja vaikka aina välillä kokeilen muitakin merkkejä, palaan aina tuohon. Minulla on herkkä iho ja helposti ärtyvät ja tulehtuvat silmät ja Cliniquen ripsivärit ovat ainoat jotka minulle käy. Hinta on toki hiukan kovempi kuin Lorealilla, mutta 25 euron ripsiväri kyllä kertääkin tuplasti sen kuin se 12 euron ripsari.

Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
Clinique!! Ihan loistava ripsiväri. Olen käyttänyt jo kymmenen vuotta ja vaikka aina välillä kokeilen muitakin merkkejä, palaan aina tuohon. Minulla on herkkä iho ja helposti ärtyvät ja tulehtuvat silmät ja Cliniquen ripsivärit ovat ainoat jotka minulle käy. Hinta on toki hiukan kovempi kuin Lorealilla, mutta 25 euron ripsiväri kyllä kertääkin tuplasti sen kuin se 12 euron ripsari.

Peesailen =)

kiitos!!

Pitääpi kokeilla :) Onko tuo esim. pidentävä, erotteleva, tms.?

Mulle ei käynyt cliniquekaan mutta no7 (onkos se virallisesti Boots NO 7) käy.. useimmissa ripsareissa on jotain kuusi-juttua joka aiankin siitepölyallergikoille aiheuttaa just tuota kutinaa ja tulehtumista.

Alkuperäinen kirjoittaja v:

kiitos!!

Pitääpi kokeilla :) Onko tuo esim. pidentävä, erotteleva, tms.?

Niitä oli aionakin aiemmin neljä eri tyyppistä. Minulla oli aiemmin "luonnollinen" ja nyt "tuuheuttava ja pidentävä". Käy liikkeessä katselemassa. Minulla on muuten ollu tota no 7- ripsiväriäkin, ja se myös ärsytti.

Yhteistyössä