Ripset pilalla!

  • Viestiketjun aloittaja ex-räpsyripsi
  • Ensimmäinen viesti
ex-räpsyripsi
Kävin eilen laittamassa ripsipermanentin. se nainen on pitänyt kauan liikettä ja tehnyt niitä ettei kyse ole mistään keltanokasta ja kaverilleni tuli hyvät mutta minun ripset meni pilalle! liian pienellä rullalla teki ja ihan liian kiharat, nimenomaan KIHARAT. ihan hirveet!! ja alaripset on kans ihan suttua. Voiko näille tehdä mitään vai pitääkö vain odottaa että kasvaa? En tiiä sitten että kärähtikö ripset, kasvaako ne enää ees takas? Vejän sen akan käräjille jos minun pitkät räpsyripset ei kasva enää takas. Hienoo ku ei voi koko kesänä käyttää ripsiväriä ja oon ihan kauheen näkönen! :'( :'( :'(
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
paljonko tuollainenkin lysti maksaa!? varmaan kaikki viel huomaakin et on käyny ripsipermiksessä! :D
ei sitä vältsysti osaa ajatella että tuo on käynyt ripsipermanentissa, mutta n se kuitenkin kiva jos on sellaisen ottanut ja ripset on värjätty, ei tarvitse ripsiväriä ja silti näyttää luonnollisen kauniille.
 
af
noin voi käydä, mä olen ottanu ripsipermiksen 3 kertaa ja kerran kävi noin. ei se oo välttämättä laittajasta kiinni vaan siitä miten hyvin ne ripset kihartuu. toki voihan se olla et on laittanu liian pienil rullilla. mutta kyllä ne siitä oikenee ja sit ne on kauniit ja todennäkösesti sulla myös pysyy toi pitempään :)
 
vieras
Toi ripsipermanentti on tosi hyvä juttu. Se mikä sen tekijän täytyy osata on oikean kokoinen rulla. Niitä pienempiä ei pitäisi käyttää ainakaan ekalla kerralla ollenkaan, sillä tulee tosi kiharaksi.

Ne keskimmäiset rullat on hyvät, varsinkin jos on hivenen lyhyemmät ja suorat niin kuin mulla.
 
ex-räpsyripsi
Ou mai kaad jos tää kestää pitkään, haluan tän äkkiä pois!! varsinki alaripset on tosi "kauniit" ku ihan söheröä... se nainen sano et ei kannata käyttää öljypohjasia meikinpoistoaineita ku se suoristaa, pitääkö paikkaansa? ainaki eilen lotrasin öljyä että suoristuis.. ja sitä sano kans että vanupuikolla alaripsiin laittaa öljyä että suoristuu. tekis mieli leikata koko ripset pois vaan ei viitti ku menee niin älyttömän kauan ku ne kasvaa takas. tai en tiiä ku en oo leikannu mutta ainaki luulis. Kauanko teillä pysy tää permis?
 
sama ongelma
Kauanko sulla ex-räpsyripsi meni, et ripset suoristui? Kasvoivatko takaisin ennalleen? Mulle kävi samalla lailla, kosmetologi pilasi ripseni! :( Nämä on aivan käkkärällä ja kun valitin kosmetologille asiasta, niin hän sanoi, että ripsipermanentin kuuluu nimenomaan olla käkkärä! taivutus on kuulemma eri asia... En voi käsittää, miten ammattitaidoton voi olla. Soitin muille kosmetologeille ja he valittelivat kohtaloani :( Haluan ripseni takaisin!!! Itsekin mietin, et pitäiskö leikata pois ja käyttää tekoripsiä sen iakaa et kasvaa takaisin...
 
Mä en ole koskaan käsittänyt koko hommaa- miksi ripsiä permanentataan?
Siksikö ettei tarvitse joka päivä ripsentaivuttajaa käyttää?

Tosin mä olenkin omiini sangen tyytyväinen ja röyhistelen rintaani aina kun niitä kosmetologit sun muut kehuu vuolaasti :D
 
voivoi
Mut ei ne pysy paikallaan ilman omia ripsiä, omat ripset tukevat niitä. Ehkä kosmetologilla osaisivat laittaa niin että pysyvät vähän aikaa ilman omia ripsiä...? Eikö permanenttia voisi tehdä uudestaan isommilla rullilla?
 
sama ongelma
Yritin, että ko. kosmetologi olisi korjannut vahingon, mutta ei, koska näin muka kuuluu olla! Permanentti tarkoittaa hänen mukaansa samaa niin hiuksissa kuin ripsissäkin, et tulee kiharat. Hitto, että ärsyttää :( Olen soittanut jo parille muullekin kosmetologille, mutta ne sanoivat ettöä mitään ei olisi tehtävissä... pitää vielä jatkaa soittelua. Älkää ikinä ottako ripsipermanenttia!!!
 
sama ongelma
Ja tänhän siis pitäis pysyä kuukaudesta kahteen kuukauteen, et ei paljoa oo toivoa et kovin oikenis... Ripset on vielä ihan kovat, et on selvästi palaneet jotenkin. :( Saakohan ripsienpidennyksiä laitettua ripsien tynkiin?
 
sama ongelma
Ei ripsipidennyksetkään kuulemma tässä auta, ku omat ripset sohottaa ja käpertyy mihin sattuu :( Ei ois ikinä pitäny moiseen ryhtyä, aattelin et helpottais meikkausta, ku värjättiinki samalla... Noh, eihän tässä voi mitään silmämeikkiä enää käyttääkään, ku korostais entisestään, et kylhän meikkausaika lyhenee... Mut ei ihan odotetulla tavalla! Yritän korjauttaa kosmetologin surkeaa jälkeä nyt sit jollain toisella kosmetologilla, toivottavasti paranis... Onko kellään muulla käynyt näin? Ja onko minulla oikeutta vaatia rahoja takasin ko. operaatiosta? Kosmetologi väittää, et permanentin kuuluu olla ripsissä kihara...taita yrittää peitellä jälkiään :(
 
"mari"
Kuin kauan kesti, että ripsesi palautuivat? Itse otin permiksen reilu kuukausi sitten ja ripset ovat edelleen säkkärät. Ei yhtään mitään muutosta. Osa ripsistä on kärähtäneet päistä ja sitämyöten lyhentyneet, osa taas sojottaa suorina ja suurin osa on mytyssä kikkuralla. Siistiä. Tätähän mä halusinki.

Kuinka kauan siis kestää, että ripset normalisoituu? puoli vuotta???
 

Yhteistyössä